Bij een nieuwe aanvraag werd ons een WII beloofd aan 1€, tot op heden deze echter nog niet gezien.
Bij contact met de klantendienst, werd mij gezegd een email te sturen naar belgacom via de website, samen met de operator gezocht naar enige manier om dit te kunnen doen, maar dit blijkt dus op geen enkele manier mogelijk. De 2de oplossing van de operator was dan maar om een brief te schrijven naar Belgacom, maar eerst dus even langs deze weg proberen.
Bladzijde 1 / 1
hoe stel je een vraag aan belgacom ?
lukt gewoon niet !
lukt gewoon niet !
beste,
de Wii kon enkel bekomen worden bij een geldige aanvraag via het internet, dus geen aanvraag via klantendienst of shop Na registratie ontving u een inschrijvingsnummer. Op de website vernoemd bij uw inschrijvingsnummer kan je de bestelling opvolgen. Levertijd 4 a 8 weken.
muisje
de Wii kon enkel bekomen worden bij een geldige aanvraag via het internet, dus geen aanvraag via klantendienst of shop Na registratie ontving u een inschrijvingsnummer. Op de website vernoemd bij uw inschrijvingsnummer kan je de bestelling opvolgen. Levertijd 4 a 8 weken.
muisje
het online registreren is gelukt, we hebben een bevestigingsmail gehad, hier staat wel niets van inschrijvingsnummer of zo in, enkel onze gegevens.
vroeger was er mogelijkheid om mail te sturen via de site, maar deze optie is blijkbaar verdwenen, ofwel kijk ik er naast
mvg
mvg
Ze hebben die mailoptie idd weer weggehaald, na ze amper een paar weken op de site te hebben gezet. Het werd voor de klanten blijkbaar te makkelijk om hen "lastig te vallen".
Lenny
Lenny
de mailoptie is er lang geweest, maar deze was beetje verstopt (via de icoontjes).... sinds de vernieuwde site was deze makkelijk te vinden, nu lijkt de mogelijkheid volledig verdwenen. spijtig.......
mvg
mvg
http://www.belgacom.com/group/eu-nl/annex/An_Contact2.page?
onderaan de pagina vindt men linkje bedrijfsgegevens en daar dan contactformulier
onderaan de pagina vindt men linkje bedrijfsgegevens en daar dan contactformulier
En zoals het past bij een ultramodern bedrijf (en internet-provider):
Indien u ons per post wil contacteren:
Belgacom - Residentiële klantendienst Koning Albert II-laan 27 B - 1030 Brussel
bedank Dominique, maar dat contactformulier is niet bedoelt voor contact met de support, me dunkt.
mvg
mvg
het is moeilijkom contact te krijgen met de klantendienst van belgacm zowel per telefoon als mailen het lukt gewoon niet
de service naar de klanten toe is ver zoek..
de service naar de klanten toe is ver zoek..
als je boven dat contact formulier op email duwt komt men ergens anders
http://support.nl.belgacom.be/app/ask/p/3
http://support.nl.belgacom.be/app/ask/p/3
Dominique... dat heb je goed opgemerkt
de link op de belgacom.be site naar dat formulier is echter nergens meer te bespeuren...
mvg
de link op de belgacom.be site naar dat formulier is echter nergens meer te bespeuren...
mvg
Ondertussen heb ik een email adres gevonden via de site voor de webdeal, een email hiernaartoe sturen is echter nutteloos, de email wordt niet gelezen, dit is OF een computer, OF een hersendode die antwoord.
Nu maar terug het irritante muziekje trotseren voor ondertussen nog maar 16 minuten om zo hopelijk toch nog iets te weten te komen.
Tot op heden kan ik niet zeggen dat ik tevreden ben over de service van Belgacom.
Nu maar terug het irritante muziekje trotseren voor ondertussen nog maar 16 minuten om zo hopelijk toch nog iets te weten te komen.
Tot op heden kan ik niet zeggen dat ik tevreden ben over de service van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.