De laatste tijd krijg ik meer de melding dat er een serverfout is, dan dat ik werkelijk mijn mail kan lezen of schrijven via e-services. Gaat dit zo blijven of gaat dit verbeteren?
Bladzijde 1 / 1
• Als ik via https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl
dan krijg ik daar toch geen errors als ik mijn mail lees !
Mvg
dan krijg ik daar toch geen errors als ik mijn mail lees !
Mvg
Beste marc.2078,
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan even nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan even nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
beste belgacom ik heb bij jullie telefoon aan gevraagt en internet ze zijn hier geweest voor internet aan te sluiten maar er is geen telefoon ze moeten die graven naar mijn huisje voor telefoon ik heb de aanvraag al op 28/12/2011 aangevraagt en ze zijn op 23/01/2012 geweest maar niet voor de aan sluiting van de telefoon omdat ze eerst moeten graven en ik ben nu benieuwt waneer ze nu komen ik heb nog niets gehoort graag bericht terug mijn klantenummer is 615469801 en mijn telfoonnum mobiel is 0646418611 mdekort
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.