Wanneer ik via My Proximus --->'Mail doorzenden' ---> 'schakel email forwarding' --->mijn hotmailadres ingeef
dan krijg ik én de mails op mijn hotmailadres én op mijn skynetadres.
Ik vind dit onlogisch. Voor mij is het toch de bedoeling van alle mails bestemd voor mijn skynetadres door te zenden naar
mijn hotmailadres en niet van ze én door te zenden én ze te blijven ontvangen op mijn skynetadres.
Bij bezoek aan 2 Proximusverkooppunten werd mij verteld dat dit 'normaal' was/is.
Graag iemand zijn/haar ervaring(en) met de forwarding mogelijkheid. Graag praktijkervaringen. Liever geen, weliswaar goedbedoelde,
meningen/raadgevingen à la 'probeer eens dit of probeer eens dat'.
Ik kom enkel naar dit forum omdat ik zelf wel 'probeer eens dit of probeers eens dat' heb ... geprobeerd. Zonder resultaat dus.
Alvast bedankt.
Beste antwoord door Regulus
Bekijk origineel