email adres aanmaken voor skynet en inloggen op e services

  • 7 October 2011
  • 5 reacties
  • 10882 Bekeken

beste

kan u mij zeggen hoe ik mijn een skynet adres kan aanmaken en hoe ik mij kan inloggen op eservice

als ik op inschrijven klik moet i een email toevoegen maar kan die nergens open doen om berichten te zien ik grbuik windows live voor email als ik er mijn adres toevoeg vraag die altijd gebruikers naam en wachtwoord

kan je mij verder helpen

5 reacties

Ik heb hetzelfde voor.

Ben onlangs veranderd van pc en na een jaar had ik het juist kunnen invoegen in Microsoft outlook 2010 na aankoop office pack een maand geleden.

Nu probeer ik op de nieuwe pc Outlook 2010 te connecteren en daar gaan we weer met de paswoorden die nooit kloppen, ook al heb ik alles op een word document op mijn pc heb staan.

Ik wil van live.be vanaf, maar daarvoor moet mijn outlook wel werken he

Als iemand kan helpen?
Reputatie 7
Badge +3
Het e-mail adres dat je nodig hebt voor de E-Services is dit dat vermeld stond op de brief met je inlog gegevens van Belgacom.


Mocht je deze niet meer hebben ga dan naar deze pagina en volg de procedure


https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/newMainRegistration?execution=e1s1


mvg,
Bedank Patrick,


Het is gedeeltelijk gelukt:

heb 1 email account op naam, maar zit met 2 gegevensbestand mappen, een onder mijn naam, en een onder outlook bestandgegevens.

Nu zie ik in outlook 2 email adressen, en die 2de noemt outlook bestandgegevens, en kan deze niet verwijderen.

Dit heeft iets met mappen te maken denk ik, maar ik weet niet waarom hij er 2 aanmaakt en daar ben ik al helemaal een leek in.

Versturen en ontvangen gaat op mijn mail adres.

Groetjes,

Tamara

Thx

Heb ik al gedaan,


Ik zal het in de loop van de tijd wel kunnen verwwijderen zeker?

Toch bedankt voor alle hulp.

Kleine vraag, voor Genius 2.2 waar moet ik zijn?

Bij instalatie Belgacom is dat automatisch op mijn pc gezet,

Geweldig goed om de verbinding met tv en internet na te kijken en te herstellen, maar door vervanging pc heb ik dat niet meer op de start pagina.

En via de Easy Install cd rom gaat het niet daar alles al ok is.

Groetjes,

Tamara

Dag Tamara,

U kunt telefonisch contact nemen met onze technische dienst op 0800 22 700.

Kies optie 2 voor Internet, hier helpen ze u graag verder!


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer