Hello,
Is het mogelijk om een email adress x@skynet.be (dat vandaag aan account 1 gelinkt is) te kopellen aan een ander account ?
Dank U
Bladzijde 1 / 1
Raar maar waar. Ik had mijn vorige PC aan mijn kozijn gegeven, en met mijn oude E-mailinstellingen kwam mijn E-mail bij hem binnen met een Telenet internet abonnement...ik wou toen zijn E-mail instellingen ingeven. Maar zolang ik mijn account niet verwijderde bleef ook mijn mail daar binnenkomen.
Iets anders is, als je het internetabonnement van je vast E-mailadres (skynet) opzegt. Vlgs. mij kan je maar een skynet.be E-mailadres hebben als je een belgacom internet account identiteit hebt (fa.....of zo), want met dat adres kan je op de belgacom server, de rest zijn aliassen of extra-mailboxen van datzelfde accountnummer..
Iets anders is, als je het internetabonnement van je vast E-mailadres (skynet) opzegt. Vlgs. mij kan je maar een skynet.be E-mailadres hebben als je een belgacom internet account identiteit hebt (fa.....of zo), want met dat adres kan je op de belgacom server, de rest zijn aliassen of extra-mailboxen van datzelfde accountnummer..
aliassen kan je overzetten (verwijderen op de oude account en terug actievren op de nieuwe account).
Mailboxen zijn vermoedelijk niet overzetbaar.
Mailboxen zijn vermoedelijk niet overzetbaar.
@ sinjoor71 : daar is toch niets raar aan? maakt niet uit welke connectie je gebruikt, de mail komt gewoon binnen als gegevens correct zijn. om te verzenden moet je wel belgacom verbinding gebruiken, behalve als je mail verstuurde via authenticatie, dan lukt het met gelijk welke verbinding.
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.