Hoe komt het dat ik een foutmelding krijg als ik een bericht wilt sturen naar het nummer 9090 van elotto?
Bladzijde 1 / 1
Welke foutmelding?
Ik gebruik soms ook elotto, maar ik begrijp niet goed wat je moet sturen naar een 9090 nummer? Kan je wel naar een verkorte nummer een bericht sturen?
u kunt de resultaten ontvangen per email of per sms,
ook als u geen speelrekening heeft bij elotto kunt u de resultaten ontvangen via sms.
je moet daarvoor een sms sturen met de eerste letter van het spel waarvan u het trekkingsresultaat wilt weten gevolgd door uw taalcode,
NL voor Nederlands, naar het verkorte nummer 9090
Bijvoorbeeld: stuur “E NL” naar 9090 voor de uitslag van de Euro Millions-trekking in het Nederlands.
Na 3 vruchteloze pogingen om je het trekkingsresultaat van je favoriete spel(en) te sturen,
wordt deze service automatisch voor een periode van 21 dagen opgeschort.
Het verzendprobleem kan de volgende oorzaak hebben:
1. Je hebt onvoldoende belkrediet
2. Je hebt een ander gsm-nummer
ook als u geen speelrekening heeft bij elotto kunt u de resultaten ontvangen via sms.
je moet daarvoor een sms sturen met de eerste letter van het spel waarvan u het trekkingsresultaat wilt weten gevolgd door uw taalcode,
NL voor Nederlands, naar het verkorte nummer 9090
Bijvoorbeeld: stuur “E NL” naar 9090 voor de uitslag van de Euro Millions-trekking in het Nederlands.
Na 3 vruchteloze pogingen om je het trekkingsresultaat van je favoriete spel(en) te sturen,
wordt deze service automatisch voor een periode van 21 dagen opgeschort.
Het verzendprobleem kan de volgende oorzaak hebben:
1. Je hebt onvoldoende belkrediet
2. Je hebt een ander gsm-nummer
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.