Skip to main content
Elke dag wordt ik wel weer eens onderbroken in mijn ADSL verbinding en Digitaal TV kijken. De lijn toen ze in januari werd geinstalleerd zou getest en goedgekeurd zijn maar ik blijf al maanden op de sukkel. Iemand tips?



Ik ben het beu...
Kunnen ze u nog niet over zetten naar VDSL ipv ADSL

kijk eens wat dit geeft als resultaat: http://proximus.be/internetsnelheid



resetten van bbox3 helpt waarschijnlijk ook niet?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Beste,



Kan je me in een privebericht je klantenid of telefoonnummer doorsturen waarop dit actief is.



Proximus team:



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679





Mvg sabine


Kunnen ze u nog niet over zetten naar VDSL ipv ADSL

kijk eens wat dit geeft als resultaat: http://proximus.be/internetsnelheid



resetten van bbox3 helpt waarschijnlijk ook niet?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html




Neen al verscheidene malen gedaan. Zonder succes...

Reageer