Skip to main content
We kregen een brief dat proximus elektronisch factuur gaat sturen. We willen liever papieren versie dus wil dit aanpassen. Maar waar doe je dit exact?? Er staat in de brief enkel dat je dit kan doen bij my proximus maar ik kan de volgende stappen niet vinden.
Ik kan het inderdaad ook niet terugvinden waar ik het aanpassen moet in myproximus
via deze link > https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/delivery-method



een beetje lager zie je dan je keuze staan:




Deze link opent niet bij mij.

Kan dit voor mijn account ook aangepast worden naar de papieren versie?
Bij mij opent het wel en kan papieren versie aanduiden maar dan gaat het niet verder
En wat staat er dan als je naar beneden scrolt zoals ik hier in de screenshot hierboven gepost hebt.
Dit heb ik dan..


stuur best eens een privébericht naar het proximus team zodat ze het kunnen nakijken of ze het zelf veranderen.



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Ok bedankt! Zal ik doen
Deze link opent niet bij mij.

Kan dit voor mijn account ook aangepast worden naar de papieren versie?

stuur best eens een privébericht naar het proximus team zodat ze het kunnen nakijken of ze het zelf veranderen.



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Reageer