Beantwoord

Eindelijk contact

  • 6 December 2016
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Hallo,

Ik kon niet anders dan via het forum contact op te nemen, is het normaal dat ik via " my proximus" niet bij mijn gegevens raak ? Het toestel moet telkens gegevens ophalen, maar het cirkeltje blijft maar draaien. Nochtans goede internetverbinding. Ik wilde graag eens weten, of ik met mijn abonnement, pack, twee nummers of kaartjes kan hebben voor mobile internet, dus 2 mobile toestellen op 1 keer 500 mb.
Ik ben reeds twee keer in een winkel geweest, de eerste keer ging dit geen probleem zijn , ik had mijn tweede toestel toen nog niet dus kon het niet geactiveerd worden. Toen ik de tweede keer ging was het onmogelijk en smeerden ze me een nieuw abonnement aan. Kan ik nu met mijn huidig pack, twee mobile nummers aansluiten voor mobile internet ? Graag een antwoordje.
icon

Beste antwoord door Martin 6 December 2016, 13:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Als je moeilijkheden ondervindt om in My Proximus binnen te geraken dan adviseer ik u om eens met een andere browser te proberen.
Voor uw overige problemen kan ik daar geen antwoord op geven, dat zal je moeten vragen aan de PX medewerkers die kunnen je beter in helpen.
In verband met moeilijk inloggen vind je nog enekel tips hier (ander browser, cookies , history ........)
Bedankt, tegenwoordig moet je alles zelf uitzoeken. computer heeft voordelen, maar ook nadelen . Als je er niet veel van kent, verlies je veel tijd in zoeken hoe het moet.
Reputatie 7
Badge +3
Dag twinmama,

Stuur je even je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel ook via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer