Dag allen.
Ik heb van proximus een brief ontvangen van het einde van discovery line en stellen voor over te gaan naar Familus.
Indien ik niet reageer gebeurt dit automatisch een maand na het ontvangen van deze brief.
Is dat vandaag ? De datum ben ik vergeten.
Ik baseer me hierop omdat norton virus erin begrepen was en vanaf 01/11/2017 niet meer;
Weet er soms iemand meer over ?
Kan ik norton virus nog bestellen bij PROXIMUS ?
Bedankt voor de info
groetjes
patoe
fa839825
Bladzijde 1 / 1
Vandaag op een feestdag zal je geen reactie krijgen van iemand van Proximus, dus afwachten tot er morgen iemand reageert en moest er uiteindelijk toch niet gereageerd worden kan je altijd een privébericht sturen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Dag Patoe, kan je je klantennummer doorgeven via PB ? Bedankt Johan
Beste,
Mijn klantnummer is 000166633
IK heb vandaag op het gratis nummer contact genomen met proximus.
Familus zal er binnen de 3 werkdagen op geplaatst worden.
Bedankt voor je reactie.
Gtjes
Patoe
Mijn klantnummer is 000166633
IK heb vandaag op het gratis nummer contact genomen met proximus.
Familus zal er binnen de 3 werkdagen op geplaatst worden.
Bedankt voor je reactie.
Gtjes
Patoe
Let op dat je niet een pak duurder uitkomt. En kijk eens goed naar de goedkopere opties.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.