Hoi,
ik heb sinds vorige week belgacom tv via scarlet, zij werken met de producten van belgacom. De digibox raakt echter niet geinstalleerd. Alle kabels zitten juist. Ik krijg niet het scherm welkom waarbij je de codes moet intoetsen. Mijn digibox maakt zekker verbinding en zegt plots data update en dan error 5 dan stelt hij voor om iets te doen (3 knoppen tegelijkertijd induwen) de digibox schiet in werking maar blijft hangen en er gebeurt niets meer.
Kan iemand mij helpen, ik heb dat ding al honderd keer opnieuw opgezet en alles gedaan wat ze van me vroegen maar geen resultaat :(
En het ligt niet aan mijn vrouw zijn, daar ben ik zeker van ;)
groeten
Joni
Bladzijde 1 / 1
U bent toch zeker dat uw abo reeds geactiveerd werd voor Digitale TV ...
Werkt u met een ruckus systeem of powerline? Of wordt alles fysisch met kabels verbonden.
Werkt u met een ruckus systeem of powerline? Of wordt alles fysisch met kabels verbonden.
Misschien best contact opnemen met Scarlet en informeren naar activatiedatum en bijkomende inlichtingen die je nodig hebt voor de installatie.
voor support moet je idd bij scarlet zijn, zie algemene voorwaarden digitale tv via scarlet
Artikel 1: Aanspreekpunt en dienst na verkoop
De Klant aanvaardt dat Scarlet zijn uniek aanspreekpunt is voor al zijn vragen en problemen betreffende de dienst Belgacom TV, de levering, de betalingen, enz. De Klant dient zich voor al deze vragen te wenden tot de klantendienst van Scarlet op het nummer 02 275 27 27 of op http://mijn.scarlet.be/" rel="external" target="_blank.
mvg
ps: 't is decoder en niet digibox
Artikel 1: Aanspreekpunt en dienst na verkoop
De Klant aanvaardt dat Scarlet zijn uniek aanspreekpunt is voor al zijn vragen en problemen betreffende de dienst Belgacom TV, de levering, de betalingen, enz. De Klant dient zich voor al deze vragen te wenden tot de klantendienst van Scarlet op het nummer 02 275 27 27 of op http://mijn.scarlet.be/" rel="external" target="_blank.
mvg
ps: 't is decoder en niet digibox
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.