Skip to main content
Deze voormiddag is iemand van de installatiedienst langs geweest om internet, digitale tv te installeren in mijn woning. Gezien ik zelf aan het werk was kon ik de installatie zelf niet opvolgen. Toen ik thuis kwam merkte ik echter dat digitale tv helemaal niet werkt. Ik krijg geen beeld op mijn televisie hoewel de kabels volgens mij allemaal correct zijn aangesloten. Iemand hier ervaring mee en zo ja hoe valt dit op te lossen?
je kan ook nog altijd helpdesk opbellen bij technische problemen tot 24 uur 0800 22 800

anders kan je de bekabeling eens controleren via de handleiding hier

>

https://www.proximus.be/dam/jcr:735533aa-ae4b-4c34-a24d-21ecb9ba6762/cdn/sites/support/documents/tv_manual/nl/decoder-v4-install-nl~2017-05-24-13-10-27~cache.pdf
StSimon, ik zie dat je ook telefonisch met ons contact hebt opgenomen. Werkt alles nu terug ok? Houd ons zeker op de hoogte zodat we dit verder voor je kunnen nakijken indien nodig.

Reageer