Skip to main content
1.

Ik heb sinds november 2010 'Internet Comfort zonder vaste lijn'. Toch ervaar ik al enkele maanden een beperkte connectie. We maken met drie personen gebruik van deze dienst, maar delen de mening dat een constant internetgebruik tot nu toe nog steeds een wens is.

2.

Ik heb vorige week mijn factuur binnengekregen en tot mijn verbazing was die hoger dan ik had verwacht. Op mijn document dat ik zonodig moest bewaren staat een prijs van 32€/maand. Op mijn factuur komt dit overeen. Maar voor de eerste 5 maanden zou slechts 20euro worden aangerekend indien ik van Telenet naar Belgacom overschakel.

3.

Op dat zelfde document dat ik moest bewaren staat dat ik kan genieten van de volgende promotie: Internet: gratis activering en installatie. Op mijn factuur staat: Installatie: 149 euro. ===> ???!!!!

4.

Bij de aanvraag via internet werd een Ipod-nano beloofd. Nooit gekregen.

Ik heb zo stilaan het gevoel dat ik in het ootje wordt genomen. Indien dit een kwestie zou zijn van 'de kleine lettertjes', dan nog neem ik actie en stap ik over naar een andere provider.

NR

Zulke problemen worden hier altijd ernstig genomen. Heb je dat aanbod ergens op papier staan (5 maanden aan 20€/maand) ? En is er bij jou een echte fysieke installatie bij jou thuis gebeurd of alleen een activering op afstand? Neem aan dat je reeds een b-box2 met VDSL2 hebt. Daar moet soms een technicus voor ter plaatse komen om de aansluiting op de ROP te doen (soms ook op straat). Dat maakt allemaal een verschil uit. Je kunt altijd via het intern mailsysteem (hierboven Potvak IN) een directe vraag richten aan Eva oif Muisje, die zijn van Belgacom.

Bovendien kan je op bijgaande link een pdf file lezen, waarin staat dat een "advanced installation" 149 € kost....is dier bij jou thuis uitgevoerd ?

http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/Next_Steps_doc_version_OMS_200902_NL_40_056_V2_0.pdf

Beste NR,

Graag ontvang ik uw internet-identificatienummer of een klantnummer zodat ik uw facturatie kan laten nakijken.

Dit mag uiteraard in een privébericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer