Beantwoord

Eenmalige kost decoder

  • 19 January 2017
  • 6 reacties
  • 440 Bekeken

Beste,
wij hadden tot voor kort twee decoders en hebben hiervan begin december één ingeleverd in de proximus-winkel. Op de laatste factuur wordt ons een bedrag van 149 euro aangerekend voor die decoder? Wij willen deze eenmalige kost dan ook betwisten aangezien wij dit toestel huurden en correct hebben binnengebracht. Gelieve contact op te nemen om dit recht te zetten.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 30 January 2017, 11:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hey FamTilley,

Ik kijk dit graag voor je na.

Bezorg je mij klantgegevens + winkel en datum van inlevering?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Als je een bewijs hebt ontvangen, mag je mij de referentie daarvan ook doorgeven.

Groetjes,

HeidiE
Hallo,
ik heb net hetzelfde voor, maar dan met 2 decoders, dus 298 euro wordt mij ten onrechte aangerekend. Ik had dit al online gemeld op 19/1 (factuur betwisting - ref nr 41061177), en heb diezelfde dag ook de klantendienst opgebeld om uitleg te geven. De vriendelijke persoon meldde mij dat hij kon zien dat de 2 decoders effectief weer bij Proximus aangekomen waren en dat alles in orde zou komen, maar minder dan 24 uur later kreeg ik weer een mail met de vraag om de klantendienst te bellen om meer uitleg te geven... Dat heb ik dan gedaan, en de persoon aan de lijn kon me zeggen dat zij kon zien dat de decoders teruggebracht waren op.... 1 november 2017, in de toekomst dus... maar meer dan een melding dat het probleem moest bekeken worden kon ze niet geven. Ondertussen probeer ik deze klacht via MyProximus verder op te volgen maar deze klacht is nergens zichtbaar, dus vraag ik me af of deze wel effectef gelogd en opgevolgd wordt bij Proximus....
Bedankt, Tom
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tom1975,

De decoders zijn ingeleverd op 11/01/2017 (niet 01/11/2017).

Ik heb hiervoor een creditnota opgemaakt van -298 euro. Ik zie wel dat deze factuur per domiciliëring betaald zou worden op 30/01/2017 (vandaag). Is dit bedrag van je rekening gegaan?

Groetjes,

Antonella
Hallo,
bedankt voor je snelle reactie!
Om te vermijden dat dit aanzienlijke bedrag ten onrechte va mijn rekening zou gaan, had ik via mijn bank de domiciliëring al geblokkeerd, dus er is geen geld van mijn rekening gegaan.
Groeten,Tom
Reputatie 6
Badge +3
Pas op: niet vergeten dan zelf te betalen (min dit 298€) ! anders heb je nog een boete aan je been.
Niet nodig, het resterende bedrag was ook al negatief, ten gevolge van een ander foutje van Proximus 🙂

Reageer