Sinds een paar dagen valt het mij op dat het geluid op Eén HD een stuk slechter is in kwaliteit dan op Eén SD, bij andere zenders die zowel in HD als in SD worden uitgezonden (Canvas/VTM) is dit niet het geval.
Zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden?
Ik heb een decoder v3 en zit in zone 013.
Mette
Bladzijde 2 / 2
Dubieus probleem. Ze schuiven nu de schuld aan mekaar door ?
Beste forumgebruikers,
ik laat dit door onze ingenieurs nakijken en ik houd jullie op de hoogte.
Mvg
Eva van Belgacom
ik laat dit door onze ingenieurs nakijken en ik houd jullie op de hoogte.
Mvg
Eva van Belgacom
Bedankt Eva voor de feedback en om ons verder op de hoogte te willen houden,
groetjes,
Elsa
groetjes,
Elsa
Nu zou je me eens een plezier moeten doen,en je gewoon moeten aanmelden bij charlotte van telenette en dan zal je zien dat je juist de zelfde problemen tegenkomt die je hier ziet.Het is infeite juist het zelfde als dit,alleen op facebook en je kan dus ook raad geven dus charlotte geeft die ook.Dus ze zal ook wel met een ploeg werken denk ik.En alle klanten zijn er ook niet even vriendelijk zoals sommigen hier ook zich van hun slechste kant laten zien als het eens niet wilt gaan hoe het moet.Ik zeg altijd tegen mijn vader,kalmte kan u redden en de mens leeft ook nog.Awel hij is er 75 en mijn grootmoeder is er 96 geworden en normaal als alles goed verloopt ga ik over de kaap van de 100 dus ik zeg het nog eens kalmte kan u redden.
P.S. ik heb nog slech nieuws ook bij tv.vlaanderen verdwijnen binnenkort syfy en 13th street ik hoop dat ze bij ons niet verdwijnen.VoorTelenet zal het geen probleem zijn om de zenders te vervangen maar bij belgacom hebben julie voor die vorige ook nog geen nieuwe denk ik of alwel ondertussen?
P.S. ik heb nog slech nieuws ook bij tv.vlaanderen verdwijnen binnenkort syfy en 13th street ik hoop dat ze bij ons niet verdwijnen.VoorTelenet zal het geen probleem zijn om de zenders te vervangen maar bij belgacom hebben julie voor die vorige ook nog geen nieuwe denk ik of alwel ondertussen?
Ik weet niet of het bij mij alleen opgevallen is maar ik hoor geen verschil meer in de weergave van hoge frequenties tussen één HD en één SD !
Maar wat de oorzaak was dat heeft er nog niemand gemeld Eva ging het melden en ook die Ing. Van de VRT.
'k ben eens benieuwd !?
of laten ze beiden hun neus bloeden :-)
Elsa
Maar wat de oorzaak was dat heeft er nog niemand gemeld Eva ging het melden en ook die Ing. Van de VRT.
'k ben eens benieuwd !?
of laten ze beiden hun neus bloeden :-)
Elsa
Elsa ik zal deze week nog eens luisteren tussen de twee,maar het is bij mij zo ik zet één heel weinig op meestal voetbal of prime of anders diie zenders op vt4 nu volg ik s'maandags ook die serie The Event op 2be, echt een aanrader.Als je ze nog niet gezien hebt ik zou ze maar volgen,het begint na bones en je kan nog alle afleveringen opvragen zo mis je niets.Ik heb het ook al gedaan. Het nadeel van deze serie is dat het infeite geen afzonderlijke afleveringen zijn,maar dat het verhaal zijn vervolg krijgt in de volgende aflevering.Daarom is het ook moeilijk te volgen als je enkele afleveringen mist.2be zend telkens 2 afleveringen uit.
mist
mist
Ik hoor nu ook geen verschil meer, probleem is dus opgelost.
Hier ook opgelost.
Hopelijk niet te lang hé 🙂 neusbloeden kan uw gezondheid schaden...:-)!
Hopelijk niet te lang hé 🙂 neusbloeden kan uw gezondheid schaden...:-)!
'k heb toch de indruk dat hun neus nog altijd aan het bloeden is want ik hoor niks meer van hen !
Eva heeft nochtans beloofd van ons op de hoogte te houden en belofte maakt schuld nietwaar !
hopelijk is haar antwoord dan niet simpelweg dat het opgeost is :-(
Nog een goed weekend,
Elsa
Eva heeft nochtans beloofd van ons op de hoogte te houden en belofte maakt schuld nietwaar !
hopelijk is haar antwoord dan niet simpelweg dat het opgeost is :-(
Nog een goed weekend,
Elsa
Hallo iedereen,
het probleem lag aan de VRT.
Onze verontschuldigingen dat we dit niet eerder konden meedelen.
Mvg
Eva van Belgacom
het probleem lag aan de VRT.
Onze verontschuldigingen dat we dit niet eerder konden meedelen.
Mvg
Eva van Belgacom
Dat is dan toch straf dat ze de schuld op een ander hun rug proberen te schuiven.Kon bijna ook niet anders omdat het zowel bij belgacom als bij telenet was.Die problemen die wij hebben bij die prime zender(s) zal waarschijnlijk aan een andere oorzaak liggen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.