Skip to main content
Ik heb één belgacom account, daaraan gekoppeld een proximus account ( voor surf &go ), twee GSM pay&go abonnementen, een GSM pay&go zonder abonnement en nog een surf&go. Kan dit allemaal gekoppeld worden aan één klantnummer zodat dit zichtbaar is in e-services ?

Beste tom 19152,

Er kan maar 1 e-Services account van Proximus aan de e-Services account van Belgacom gekoppeld worden.

Aangezien uw Proximus account voor uw surf&go hier reeds aangekoppeld is, kan u er dus geen andere(n) meer aan koppelen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Heeft het koppelen van proximus aan Belgacom dan eigenlijk nog veel zin ?

groetjes, Elsa

Hallo

ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb 1 abonnement mobile company (waar ik mijn verbruik kan volgen) Nu ook een MTV 25 abonnement voor privé gebruik. Mijn zoon en echtgenote hebben ook een abonnement. Het zou toch logisch zijn dat er meedere GSM accounts gekoppeld zouden kunnen worden. Is er werkelijk geen oplossing??

"Eva"

Dus, als ik alles via e-services wil opvolgen ( vooral dan m'n verbruik en m'n facturen, maar bvb. ook inschrijven op nieuwe opties ), dan moet ik per proximus abonnement een nieuw userid/paswoord maken, maar aangezien jullie met e-mail werken moet ik dan ook meerdere e-mail adressen ( in mijn geval nu al 4 extra )laten genereren ? Is er niet iets als klantennummer of zo ? Of , zijn er nog andere mogelijkheden om al m'n facturen/m'n verbruik gemeenschappelijk op te volgen ?

Nog een vraagje : kan ik met internet overal m'n Sim kaart van m'n Pay&surf - die ik gekocht hed omdat het internet niet werkte - gebruiken of moet ik best een nieuwe Sim-kaart aanvragen zodat dit niet in het tariefplan Pay&Surf valt ?

Bedankt,

Tom

Reageer