ik heb een belgacom BGC TV devolo AVeasy Pass through single (MT2265) en een devolo pass through duo (MT2264)
b-box 2 die via lan1 op de pc aangesloten is . Kan ik een tweed pc aansluiten door een bijkomende devolo ( welk type ) aan te sluiten via een stopcontact.
Ik zou de ethernetkabel die de tweede pc met de B-Box 2 (Lan2 ) verbindt willen uitschakelen. Is er soms een andere mogelijkheid
bedankt voor uw aandacht en reply
Bladzijde 1 / 1
Je kan gewoon een bijkomende devolo bijpuggen de bestaande devolo door de devolo die aan de uitgang van je modem lan1 aangesloten is één second het knopje onderaan in te drukken en dan bij de nieuwe het knopje ook één second in te drukken.
Dit is inderdaad mogelijk om een tweede devolo te kopen voor je tweede pc. Maar je kan natuurlijk ook draadloos verbinding maken met je pc. Indien het een laptop is zal de antenne waarschijnlijk al in je laptop zitten. Indien het een vast pc is kan dit er ook al opzitten maar deze kans is kleiner. Dan moet je een wifi ontvanger kopen. Hier heb je een voorbeeld van zo een wifi ontvanger. Er bestaan daar heel veel soorten en prijzen in. Maar voor met de bbox zijn bijna alle modellen geschikt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.