E-services werken al niet van 19/04

  • 7 May 2012
  • 8 reacties
  • 428 Bekeken

Klacht is opgemaakt van 19/04 al 2 maal contact gehad met klantendienst. Telkens gaan ze het oplossen.

Had ook eerst 2 internet verbindingen, toen was enkel de tab van fon weg, nu na ingreep is alles weg.

nr = 14963991 van klacht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bij mij heeft het 5 weken geduurd, maar nu opgelost nà interventie van Eva..
Best stuur je een privébericht naar haar met je gegevens. Jer klacht is alleszins al geregistreerd, maar het kan even duren, want er waren nogal wat problemen met de nieuwe E-services en meer in het bizonder met klanten die een koppeling Belgacom/Proximus hadden gedaan in hun E-services en hun Pay&Go kaart hadden omgezet in een Mobile Comfort of Generation MTV in een pack bij Belgacom, waardoor hun Proximus-E-services nutteloos werden en blijkbaar in het nieuw programma een foutmelding gaven.
Reputatie 2
Badge
zit ook al lang met hetzelfde probleem en ook contact opgenomen met klantendienst telefonisch en per e-mail maar er wordt geen oplossing gegeven.

Men krijgt dan een steotype e-mail terug maar geen richtlijnen hoe men dat moet oplossen !

mijn blauw belgacom klantenummer staat op 0 en kan mijn klantnummer daar niet op ingeven want van het ogenblik ik daarop klik lig ik buiten !

dus geen e-voordelen meer te verkrijgen.

enkel de factuur kan ik via een indirecte weg (contacteer ons) raadplegen maar een nieuwe website aanmaken is makkelijk maar aan de problemen die daaruit voortvloieien wordt niet had gewerkt!

groeten
het is idd ergens een bug in de software (heeft wss de cyclus van dvlp - QA - production niet goed doorlopen en getest) na het samenvoegen van proximus account met Belgacom is het fout gelopen. Er zijn nog wel wat bugs te bespeuren zelfs hier kan ik met firefox geen nieuwe reactie plaatsen.
Dus een pm sturen naar eva en die zou opeens alles oplossen, dan is dat daar de enigste die wat kan en wat doet blijkbaar.
idd, privé bericht naar eva sturen, deze kan dan je bericht dan doorgeven aan het e-services team, je kan ook proberen deze dienst te bereiken op 0800 22 301

mvg

Beste Max,

Ik heb dit dossier in behandeling laten nemen.

U wordt door de bevoegde dienst terug gecontacteerd.

In dit geval hebben wij reeds uw gegevens.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Eva,


Dan is het nr 3 die het dossier in behandeling gaat nemen.Tot je de volgende aan de telefoon krijgt die zeggen het zelfde. Vanmiddag aan de telefoon ging Inge dit in behandeling nemen en naar de IT doorsturen. Zullen ergens kerels zijn in India of zoiets ken die systemen. Outsourcing van IT diensten etc...

We wachten vol spanning.
Heb onlangs mijn proximus nummer aan mijn bestaande e-services willen koppelen, dat is echter mislukt en in "Mijn factuur & verbruik" kan ik dit niet opnieuw doen daar de Proximus knop inactief is met volgende boodschap erover:

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het
momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor
te verontschuldigen.

Ik vraag me af wanneer dat "technisch" probleem opgelost zal zijn ...

Naar klantendienst bellen? Uit de reacties hier blijkt dat niet zoveel aarde aan de dijk te brengen.

Wordt vervolgd.

Guy
Hallo,

Zit met hetzeldfe probleem...hulp gevraagt via internet (nr 120422-000994)op22/04/12

Nog steeds geen reactie ontvangen...

Reageer