e-services : waar is pc multi en security te downloaden

  • 7 February 2012
  • 3 reacties
  • 635 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Met de nieuwe e-services vind ik de pc multi en security download + code niet meer terug.

Vraag mij af of die nieuwe layout door welke test ploeg goed bevonden is.

In de nieuwe layout vind ik niet meer 'mijn vast lijn'.

PC multi en security downloadn iet meer terug te vinden (zoals mijn vraag hierboven).

Op internet explorer op Vista laat die website de internet explorer gewoon crashen.

(dan maar overgeschakeld op firefox)

Als je durft een weg in te slaan -> bvb abonnnement wijzigen, zijn er geen cancel / afbreek button.

Ik begrijp niet dat die GUI ooit het levenslicht heeft gezien. Dit kan hoogstens een prototype van een nieuwe

versie worden, maar vindt onverantwoord dit zo op de de belgacom klanten los te laten.

Het invullen van je belastingsbrief is gebruiksvriendelijker dan dit. Sorry.

3 reacties

Beste bk316209,


Best eens gaan naar mijn produkten, mijn internet, type internet, mijn internetdiensten.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reputatie 2
Badge
Daar zie ik onder ; mijn huidige situatie 5 euro / maand en de mogelijkheid pc security te nemen 3.33 euro /per maand,

maar niet om die opnieuw te downloaden/installeren.


Het is niet mijn bedoeling een extra abonnement te nemen voor extra pc, maar mijn oude installatie teniet te doen (vista

is herinstalleerd) en opnieuw te installeren op dezeflde laptop.
Please, hoe kan ik mijn originele laptop installeren met internet multi / pc security?


Mag ik nog merkwaardig gedrag melden:


als je aanlogt op e-services heb je inderdaad ook onder Mijn Producten - Mijn vast lijn - Mijn internet - etc...


Als je dan Mijn internet kiest komt er een blad "Kies een product" met 'Mijn internet - mijn mobie - mijn tv" (rarara Mijn vaste lijn is weg).

Ik denk niet dat Belgacom klanten als tester mogen gebruikt worden.



Ik zit met dat zelfde probleem. Ik kan nergens Belgacom PC Security Downloaden zonder er te moeten betalen. Ik heb Internet Intense en in die abbo zit PC Security erbij en toch kan ik die nergens vinden om te downloaden. In de vorige versie van E-Service kon ik die wel downloaden via mijn opsies, maar nu die look hellemaal veranderd is vind ik dus die nergens terug om te downloaden (gratis) Ik ga geen extra kosten maken van 3.33 euro om PC security te hebben als die al in mijn abbo zit, Dus ik weet niet hoe ik die kan downloaden. Heeft iemand ook dit probleem of een oplosing? Hulp is best welkom


Grz

Reageer