E-services: U beschikt momenteel niet over een optie internet op gsm.
Ik heb meer dan een week geleden Internet on gsm genomen. Maar als ik e-services oproep dan staat er "U beschikt momenteel niet over een optie internet op gsm." Anderzijds is het in werkelijkheid wel actief.
Maar ik kan dan mijn verbruik niet raadplegen bij e-services.
Wat loopt er mis?
Bladzijde 1 / 1
Beste raydela,
Het duurt even vooraleer men die aanpassingen in e-Service kan zien.
Indien u binnen een paar weken nog steeds niets kan zien mag u uw gegevens (naam, telefoonnr, contactnr, klantnr.) via privé-bericht naar mij doorsturen.
Ik kijk dit dan even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het duurt even vooraleer men die aanpassingen in e-Service kan zien.
Indien u binnen een paar weken nog steeds niets kan zien mag u uw gegevens (naam, telefoonnr, contactnr, klantnr.) via privé-bericht naar mij doorsturen.
Ik kijk dit dan even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hoe doe ik dat: "via privé-bericht naar mij doorsturen"
Eva van Belgacom
mvg
Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!
|
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.