E-services taal

  • 8 May 2012
  • 6 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Waarom in Gods naam wordt ik na het inloggen op e-services steeds naar de Engelse taal gekatapulteerd en blijft het niet op Nederlands staan? Waarom?

Choreftis

6 reacties

Badge
Beste,

Je kan contact opnemen met Eva Belgacom via dit forum in een privé bericht met al uw gegevens paswoord login etc.

Eva zal wel het nodige doen.

Mvg,
Reputatie 1
Badge
Heeft hier dan niemand last van? Alleen ikke weeral......


Choreftis
Badge
Heb ook problemen gehad met é-services en via Eva Belgacom is er een oplossing gekomen en alles werkt perfect.

Mvg,
Reputatie 1
Badge
Zal het eens proberen, bedankt in alle geval.
Reputatie 1
Badge
Wachten, wachten en nog eens wachten, maar noppes ter hulp, ook geen Eva te bespeuren, bellen naar 080022301 en je wordt doorverwezen naar e-services waar dan weer mijn brobleem zit.....

Ik ga morgen 14 dagen in verlof, en dat zal nodig zijn na een dag Belgacom-forum.


Ik gebbruik nog andere fora, en daar helpen ze de mensen zich redden, dit wil zeggen uitleggen wat en hoe je iets moet doen, want wat heeft het voor zin dat de technische dienst alles kent, als het instelbaar is moeten wij het ook weten en of kennen, maar nee door blijven modderen en iedereen laten wachten.


Choreftis
Reputatie 1
Badge
Ik vraag me af wie dit forum modereerd, ik hoor niks ik zie niks en er gebeurd niks, ik ben blij dat er in "sommige" Belgacomwinkels wel kapabele gasten staan. maar daar had ik vandaag geen tijd voor.

Reageer