Skip to main content
Beste,

Al een uur zit ik te zoeken hoe ik een vraag kan stellen aan Belgacom, ivm met mijn dubbele e-services account. Ik heb onlangs al mijn producten onder 1 account samengebracht ... Maar blijkbaar zit mijn gsm nummer "vast" bij mijn oude e-services account.

Na een half uur te zoeken op de website, besluit ik tenslotte te bellen naar de klantendienst waar ik "Concitta" aan de lijn krijg.

Spijtig genoeg kan ze mij geen support geven op e-services, en moet ik op de website een formulier zoeken. Als ik meld dat ik onder contact enkel telefoon nummers vind, krijg ik als antwoord : "U moet maar zoeken onder support, ergens moet u klikken op de juiste link en dan krijgt u het juiste formulier". Als ik vraag naar een link voor dit formulier, krijg ik wederom het antwoord dat ze enkel kan zeggen dat het online beschikbaar is, en dat ze telefonisch mij niet kan helpen.

Wel Concitta, ik ben zelf web ontwikkelaar en ik moet spijtig genoeg zeggen dat ik dan blijkbaar te dom ben om het formulier online te vinden. En als klant moet ik het dan maar zelf oplossen ... Want jij "mag" me niet helpen.

Dus mijn laatste hoop is dit "community" formulier ...

Wie kan er mijn oude e-services account eventueel verwijderen en ervoor zorgen dat ik in mijn nieuwe e-services alle informatie terug kan vinden.

Christoph

je kan BGC ook contacteren via het invullen van webformulier door HIER te klikken

groetjes,

Elsa

ter info :

0800 22 301 om alle nodige e-services gegevens ontvangen

mss daar eens bellen

groetjes,

Elsa

voor contact met e-services ga je best privé bericht sturen naar eva, die zal dan jouw bericht doorsturen naar de juiste dienst, ofwel kan je proberen bellen naar 0800 22 301

Eva van Belgacom

• http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

mvg

ben al een uur op zoek op internet hoe ik een storing van de telefoon kan aangeven via internet

mss best

Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken

en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services

login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.

Thanks Elsa.

Ik stel mezelf echt wel de vraag waarom de medewerkster van Belgacom blijkbaar deze link niet kent, of niet wil doorgeven.

Als je iemand doorverwijst naar een formulier op het web, is toch het minste dat je kan doen is een indicatie geven van waar het contact formulier zich bevindt.

Vond het nu een frustrerende ervaring.

Beste Christoph,

Kunt u via een privé-bericht uw klantgegevens (klantnr, contactnr, e-mailadres en login voor de e-Services) even doorsturen aub? Ik geef uw vraag dan door aan de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer