Skip to main content
Ik heb voor mijn dochter een pay&go met automatische herlaadbeurt.Ik probeer haar nu al drie weken in te schrijven op de e-services van proximus en telkens komt er op dat er een technische fout is.Heb de klantendienst gebeld en daar zeiden ze er niemand zich al maanden kan inschrijven en ze het aan het onderzoeken zijn.Kan daar nu echt niets aan gedaan worden?Ze zit op internaat en wil echt een beetje in het oog houden met wie ze contact heeft.Ze is nog jong...Dat kan dus totaal niet nu.Vind dit dus echt niet meerkunnen!

Tascha

Beste,

probeer eens via deze link hieronder

https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/newMainRegistration?execution=e1s1" rel="nofollow

mvg,

Hoi,

dat is voor Belgacom.Ze heeft blijkbaar een profiel,maar bij de e-services van proximus moet dit via een code die ze op haar gsm moet krijgen.Ik geef haar nr in en dan zo'ncode van cijfers en letters je moet natypen,verder kom ik nooit.Technical error komt er altijd,al drie weken...

Toch bedankt,

Tascha

Nope.Als ik haar wil registreren komt er melding dat er al een account met haar nr is.En ze heeft dat,maar moet via die code haar kunnen verder registreren en het is daar dat het blokkeert.

Beste taschke007,

Kunt u mij het GSM-nummer bezorgen waar het over gaat?

Uiteraard mag dit ook in een privébericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Als je al op de E-services ingeschreven bent kan je je GSMnr. eraan koppelen, ook een P&G kaart.

Het is nog beter!!!Kan al bijna een week niet meer kijken naar mijn eigen geschiedenis.Altijd komt er op er een technische storing is.Ben het zo beu aan het geraken.In plaats van dat de e services van proximus verbeteren,komen er alleen meer problemen en werkt de site slechter en slechter...

Reageer