Hello, groot probleem.
Ik heb mijn login(denk ik), maar ik wou dan aan de hand van mijn laatste factuur paswoord opnieuw instellen.
maar dit lukt dus echt niet. heel raar. en echt zeer lastig.
Kan iemand mij helpen?
mvg
pixol
Bladzijde 1 / 1
Je kan het eens proberen via deze pagina
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/recovery?execution=e1s1
mvg,
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/recovery?execution=e1s1
mvg,
hartelijk dank voor de snelle reactie, maar was het maar zo simpel.
Dit lukt me dus niet.
Error 500: Request processing failed; nested exception is org.springframework.webflow.execution.ActionExecutionException: Exception thrown executing [AnnotatedAction@1c8c5a9 targetAction = [EvaluateAction@28faf6 expression = activation.login(serviceLocator, flowRequestContext), resultExposer = [null]], attributes = map[[empty]]] in state 'login' of flow 'activationFLS' -- action execution attributes were 'map[[empty]]'
soms lukt het ' login gelukt' , maar probeer dan in te loggen maar krijgen dan melding dat het passw verkeerd is.
Dit lukt me dus niet.
Error 500: Request processing failed; nested exception is org.springframework.webflow.execution.ActionExecutionException: Exception thrown executing [AnnotatedAction@1c8c5a9 targetAction = [EvaluateAction@28faf6 expression = activation.login(serviceLocator, flowRequestContext), resultExposer = [null]], attributes = map[[empty]]] in state 'login' of flow 'activationFLS' -- action execution attributes were 'map[[empty]]'
soms lukt het ' login gelukt' , maar probeer dan in te loggen maar krijgen dan melding dat het passw verkeerd is.
Je kan ook alles opnieuw instellen via deze link
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/loginRecovery?execution=e2s1
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/loginRecovery?execution=e2s1
Ik ervaar identiek hetzelfde probleem
Ik kan mijn paswoord resetten en krijg de melding "Uw nieuw wachtwoord is aangemaakt. U kunt nu inloggen met uw nieuw wachtwoord"
Maar als ik dit dan echter ook probeer krijg ik de melding dat "Verkeerde login en/of paswoord"
Ik kan mijn paswoord resetten en krijg de melding "Uw nieuw wachtwoord is aangemaakt. U kunt nu inloggen met uw nieuw wachtwoord"
Maar als ik dit dan echter ook probeer krijg ik de melding dat "Verkeerde login en/of paswoord"
U bent uw login vergeten. Wij kunnen die voor u opzoeken. Hiervoor hebben we andere gegevens van u nodig.
Welke gegevens kan u ons het gemakkelijkst bezorgen:
Welke gegevens kan u ons het gemakkelijkst bezorgen:
Ik heb deze procedure ( zoals daarnet beschreven ) volledig en succesvol doorlopen maar nog steeds krijg ik de melding dat ik niet kan inloggen.
Zie
Zie
Dan krijg ik volgende melding als ik klik op nu inloggen
Daarna kan ik met mijn nieuw aangemaakt paswoord nog steeds niet inloggen.
Ja je hebt je paswoord veranderd via de link , maar heb je je login al eens nagekeken via de andere link gebruik deze hieronder
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/loginRecovery?execution=e2s1
Doe dat ook eens mischien gebruik je een veerkeerde login
mvg,
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/loginRecovery?execution=e2s1
Doe dat ook eens mischien gebruik je een veerkeerde login
mvg,
Zonder de juiste login is het niet mogelijk om m'n wachtwoord opnieuw in te stellen ? Plus mijn login staat ook op m'n factuur. Dus van m'n login ben ik vrij zeker. Toch bedankt voor de tips
Beste pixol en Tyrone,
Via onderstaande link vinden jullie support ivm problemen login en paswoord.
http://bizzsupport.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/1086,1088
Indien het niet lukt kunnen jullie mij via een privébericht jullie klantgegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.). Dan zal ik jullie gegevens overmaken aan de bevoegde dienst, zodat jullie probleem opgelost wordt.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Via onderstaande link vinden jullie support ivm problemen login en paswoord.
http://bizzsupport.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/1086,1088
Indien het niet lukt kunnen jullie mij via een privébericht jullie klantgegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.). Dan zal ik jullie gegevens overmaken aan de bevoegde dienst, zodat jullie probleem opgelost wordt.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.