Sinds men de website van BGC en Proximus probeert aan te passen kan ik niet meer inloggen op de e-services en kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen.
Voordien was dit geen probleem.
Is er een aanpassing die ervoor zorgt dat ik als eindgebruiker niet meer kan inloggen ? Of is het te wijten aan de werken aan de websites en komt het as soon as possible toch in orde ?
Bladzijde 1 / 1
Beste Ivanovitch,
Normaal gezien zou het aanloggen zonder problemen moeten lukken.
Best even opnieuw proberen.
Indien toch nog problemen, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even door te sturen.
Gelieve dan ook een korte omschrijving van de foutmelding mee te sturen.
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Normaal gezien zou het aanloggen zonder problemen moeten lukken.
Best even opnieuw proberen.
Indien toch nog problemen, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even door te sturen.
Gelieve dan ook een korte omschrijving van de foutmelding mee te sturen.
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Ivanovitch,
Ik heb uw e-mail ontvangen.
Ik heb deze via dossier 14738662 naar de e-services specialisten doorgesturd.
Zij zullen u hierover terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb uw e-mail ontvangen.
Ik heb deze via dossier 14738662 naar de e-services specialisten doorgesturd.
Zij zullen u hierover terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.