e-Services niet up to date?

  • 15 July 2011
  • 6 reacties
  • 908 Bekeken

Hallo

Vandaag zag ik dat mijn e-Services niet volledig zijn / niet up to date zijn.

Ik vind namelijk nergens een link terug naar het aanvragen van een gratis .NET domein naam. Als ik één aanvraag krijg ik de melding dat ik er al reeds 1 heb aangevraagd op mijn account, maar toch komt dit niet in mn e-Services? Onder "Mijn Domeinnamen" staat niks.


Ook onder "Mijn mailboxen" staat niks, al ben ik 200% zeker dat ik een mailbox gebruik voor 3 email adressen.

Verder hebben we nu reeds bijna 4 jaar BelgacomTV, en dit komt ook nog steeds niet onder "Mijn BelgacomTV", daar krijg ik de melding: "U beschikt momenteel niet over Belgacom TV".

Zou u even kunnen nagaan of er fouten zijn? Of me meedelen wat er juist aan de hand is.

account is fb112622


Bedankt op voorhand

VanKers86

6 reacties

Owja, bijna vergeten, ook onder "Mijn gratis voordelen" staat er dit bericht:


"U moet een Internet Comfort, Favorite, Intense of Internet Boost-abonnement hebben om een internet voordelenpakket te kunnen kiezen én u moet over slechts 1 Belgacom-factuur beschikken om uw voordeel automatisch om de 2 maanden te kunnen ontvangen."

Terwijl we ook al reeds 3 jaar Belgacom Favorite hebben
Beste Vankers86,

Ik heb uw vraag via dossiernr 13555181 doorgegeven aan de dienst van de e-services.

Zijn gaan terug met u contact opnemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
nog steeds geen antwoord van de dienst van de e-serices :(
Reputatie 7
Badge +3
Het is weekend dus zal je dan ook geen antwoord ontvangen.

Eva heeft het vrijdag doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Wat voor jouw een vervelend probleem is en begrijpelijk zal pas tijdens de weekdagen worden opgelosd.

Mvg,
29 juli, bijna 2 weken na deze post, nog steeds geen seintje van de dienst van e-services..

zal dan maar eens langs een belgacom winkel moeten passeren zeker...
Beste VanKers86,

Op 15/7 werd uw dossier reeds behandeld door de bevoegde dienst. Het volgende antwoord werd naar uw hotmail adres verstuurd :

Geachte heer Van Kerschaver,

Op het klantennummer van Criva hebt u geen toegang tot de e-services, mogen we u vragen om de e-services op CRIVA aan te maken zodat u een domeinnaam kunt aanmaken.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer