e-services niet toegankelijk?

  • 3 October 2011
  • 5 reacties
  • 4742 Bekeken

Ik heb al maanden geen toegang meer tot e-Services: efactuur, opties, sms online, .... Telkens krijg ik de melding dat ik onvoldoende rechten heb. Eigenaardig. Ik meen te begrijpen dat er in mijn bedrijf iemand anders dat wel zou hebben, maar ik heb enkel 1 contract en 1 nummer, ben per definitie de enige account bij Proximus.

Bij vorige contacten met de klantendienst is me al 2x gemeld dat er die dag problemen waren... 's anderendaags zou dit opgelost zijn. Terugbellen is voor mij moeilijk: tijdens de kantooruren ben ik meestal in het buitenland: het wachten aan een helpdesk is zo bijzonder duur. Zonder enige emotionele interpretatie kan ik op zijn minst stellen dat het probleem niet opgelost geraakt met de klantendienst.

Ben ik de enige? Heeft iemand dit nog meegemaakt, en kunnen oplossen?

5 reacties

Beste Peter,

Het is inderdaad waar dat we een tijdje geleden aanlog problemen gehad hebben op e-services. Deze zouden echter van de baan moeten zijn.

Vanaf uw gsm kan u de klantendienst gratis bereiken (zelfs vanuit het buitenland) op het nummer 6000. Eventueel kan u samen met hen nog eens proberen om te kijken waar het probleem zit.

Levert dit niks op dan kan u eventueel eens uw login en paswoord doorsturen via privébericht. Dan kijken we zeker eens verder voor u.

MVG,

Eva van Belgacom

Eva,

ik heb zonet de klantendienst gebeld - zoals u suggereert.

Toen ik het probleem uitlegde, reageerde uw collega onmiddellijk dat er nog steeds een foutmelding komt bij het inloggen, dus dat het niet aan mijn account zou liggen. Uw collega liet ook verstaan dat dit al zo is sinds augustus.

Heeft zij andere informatie dan u?

Ik probeer dus ook uw alternatief: ik stuur u in een rechstreeks berichtje mijn nummer door, en blijf in de hoop dat er ooit een oplossing komt...

Groeten,

Peter
Badge
@Peter 15806 buiten de fouten die er vorige week aanwezig waren zoals niet meer je mail kunnen lezen op e-services en nog enkele andere problemen.Kan je nu gewoon terug inloggen op je e-services met je gegevens.
Zonet geprobeerd. Gaat nog steeds niet.
Beste Peter 15806,

Ik heb uw dossier doorgestuurd naar Proximus. U mag spoedig een antwoord verwachten.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer