/files/57545b70a7/E-sevices.jpg 472x462
Bladzijde 1 / 1
Geen probleem hier. Geraak er moeiteloos binnen.Heb in de tijd wel een link geplaatst bij mijn favoriten en heb dan meestal geen problemen meer.
Beste Beans,
Kan u mij uw klantgegevens bezorgen(klantnr, telefoonnummer, naam).
Dan kan ik uw dossier consulteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij uw klantgegevens bezorgen(klantnr, telefoonnummer, naam).
Dan kan ik uw dossier consulteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Eva,
Hoe dan ook , na 2 dagen wachten heb ik opnieuw getracht in de applicatie binnen te geraken en wel met succes dan !
Wat deze glitch ook maar betekende weet ik niet , ik heb niet anders gehandeld dan ervoor .
Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik geen 5de PC security kan aankopen ..... ik heb er reeds 4 , maar wij zijn met 5 en ook alle 5 verbonden met het internet . Ik tracht voor de laatse telg van 11 ook een abbonement op PC security aan te kopen via Belgacom maar slaag er niet is .
Als ik " miijn opties " opendoe , dan staat daar letterlijk ,
U heeft 4 Belgacom PC Security
PIN code: *************** , geldig voor het vermelde aantal licenties
Ik aanvaard de https://admit.belgacom.be/SKY_ECE/data/gt_pc_security_nl.pdf" target="_blanken wil:
Ik ben niet in de mogelijkheid een 5de licentie aan te kopen ..... is dit dan niet toegstaan ?
Hoe dan ook , na 2 dagen wachten heb ik opnieuw getracht in de applicatie binnen te geraken en wel met succes dan !
Wat deze glitch ook maar betekende weet ik niet , ik heb niet anders gehandeld dan ervoor .
Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik geen 5de PC security kan aankopen ..... ik heb er reeds 4 , maar wij zijn met 5 en ook alle 5 verbonden met het internet . Ik tracht voor de laatse telg van 11 ook een abbonement op PC security aan te kopen via Belgacom maar slaag er niet is .
Als ik " miijn opties " opendoe , dan staat daar letterlijk ,
U heeft 4 Belgacom PC Security
PIN code: *************** , geldig voor het vermelde aantal licenties
Ik aanvaard de https://admit.belgacom.be/SKY_ECE/data/gt_pc_security_nl.pdf" target="_blanken wil:
|
Ik ben niet in de mogelijkheid een 5de licentie aan te kopen ..... is dit dan niet toegstaan ?
is inderdaad niet toegestaan, er zijn maximaal vier licenties aan te kopen voor één Belgacom Internet-aansluiting
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.