Er is een technische fout opgetreden bij de verwerking van uw aanvraag. Gelieve later opnieuw te proberen of http://support.nl.belgacom.be/app/contact" target="_blank.
elke keer als ik "mijn opties" in eservices klik, gebeurt er een hele tijd niets, waarna ik een foutmelding krijg:
Bladzijde 1 / 1
Beste Ludo S,
Best later eens opnieuw proberen.
Indien de problemen blijven aanhouden, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) door te sturen.
Ik laat dit dan door de bevoegde dienst nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Best later eens opnieuw proberen.
Indien de problemen blijven aanhouden, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) door te sturen.
Ik laat dit dan door de bevoegde dienst nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Ludo S,
Er is een dossier aangemaakt voor de bevoegde dienst, men zal u zo snel mogelijk contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Er is een dossier aangemaakt voor de bevoegde dienst, men zal u zo snel mogelijk contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.