Skip to main content
Beste,





Ik heb toegang tot e-services zoals het hoort maar ik kan niets beheren van mijn lijnen.









Dus ben ik op zoek gegaan naar het beheer van mijn e-services.



heb ik dan dit gevonden waarin ik mijn applicaties kon toevoegen.







Dit heb ik dan ook gedaan.



Hierna kreeg ik 2 mails waarvan 1 mijn aanvraag en de andere deze:



U heeft zojuist een nieuwe aanvraag voor toegang tot de e-Services ontvangen van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx





Om deze aanvraag te behandelen, gelieve op de Belgacom e-Services in te loggen door te klikken op volgende link: https://admit.belgacom.be/IMAE/imaCustomer/forms/search/GeneralBrowsingCust.jsp?resource=cwfMyWorkBasket&view=cwfWorkList&application=imaCustomer





Ik heb dan de link aangeklikt en krijg het volgende:







Iets wat dus niet correct is.



Dus ik wacht een paar dagen en doe juist het zelfde maar zonder succes. ik dacht dat de server plat lag maar na een week leek me dit we vreemd.



Zou er iemand mij kunnen helpen zodat ik alles zoals het hoort in mijn e-services kan beheren??





Mvg, Elix

er klopt iets niet met uw e-services, contact opnemen met eva via privé bericht met uw gegevens zij zal de bevoegde dienst contacteren



Eva van Belgacom























Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!




  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow



ofwel kan je het e-services team rechtstreeks proberen bereiken via 0800 22 301



mvg


telefonisch opgelost.



blijkbaar hadden we 2 acounts op 1 klanten nr.



ik zou toch aanraden dit nummer van e-services beter te communiceren.



Dit is tot mijn weten nergens te vinden op de website want helpdesk en klantendienst konden mij hierin niet verder helpen.





bedankt voor de snelle reactie.


Reageer