Beste,
Ik heb toegang tot e-services zoals het hoort maar ik kan niets beheren van mijn lijnen.
Dus ben ik op zoek gegaan naar het beheer van mijn e-services.
heb ik dan dit gevonden waarin ik mijn applicaties kon toevoegen.
Dit heb ik dan ook gedaan.
Hierna kreeg ik 2 mails waarvan 1 mijn aanvraag en de andere deze:
U heeft zojuist een nieuwe aanvraag voor toegang tot de e-Services ontvangen van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Om deze aanvraag te behandelen, gelieve op de Belgacom e-Services in te loggen door te klikken op volgende link: https://admit.belgacom.be/IMAE/imaCustomer/forms/search/GeneralBrowsingCust.jsp?resource=cwfMyWorkBasket&view=cwfWorkList&application=imaCustomer
Ik heb dan de link aangeklikt en krijg het volgende:
Iets wat dus niet correct is.
Dus ik wacht een paar dagen en doe juist het zelfde maar zonder succes. ik dacht dat de server plat lag maar na een week leek me dit we vreemd.
Zou er iemand mij kunnen helpen zodat ik alles zoals het hoort in mijn e-services kan beheren??
Mvg, Elix
Bladzijde 1 / 1
er klopt iets niet met uw e-services, contact opnemen met eva via privé bericht met uw gegevens zij zal de bevoegde dienst contacteren
Eva van Belgacom
ofwel kan je het e-services team rechtstreeks proberen bereiken via 0800 22 301
mvg
Eva van Belgacom
Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!
|
ofwel kan je het e-services team rechtstreeks proberen bereiken via 0800 22 301
mvg
telefonisch opgelost.
blijkbaar hadden we 2 acounts op 1 klanten nr.
ik zou toch aanraden dit nummer van e-services beter te communiceren.
Dit is tot mijn weten nergens te vinden op de website want helpdesk en klantendienst konden mij hierin niet verder helpen.
bedankt voor de snelle reactie.
blijkbaar hadden we 2 acounts op 1 klanten nr.
ik zou toch aanraden dit nummer van e-services beter te communiceren.
Dit is tot mijn weten nergens te vinden op de website want helpdesk en klantendienst konden mij hierin niet verder helpen.
bedankt voor de snelle reactie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.