Allen,
Ik heb mij een 2 tal weken terug een e -services acount aangemaakt, maar heb er nog niet 1x op kunnen inloggen.
Mijn paswoord & gebruikersnaam zijn 100% zeker juist, ook heb ik al geprobeerd in te loggen vanop verschillende PC, firewalls & virusscans afgezet, cookies verwijderd,......
Altijd krijg ik dezelfde fout namelijk SAML 2.0 Authentification:
SAML 2.0 Authentication Failed
2011-06-23T19:30:44Z
Error details
FBTSML225E Token exchange failed.
Action
Please contact the support with the error information !
Heb belgacom gedurende deze 2 weken al meermaals telefonsich gecontacteerd en niemand bleek een oplossing te vinden of verwees door naar een ander departement.........
Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor vinden.
Groeten,
Thijs
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Heb ondertussen al 12 keer gebeld met zowel de technische dienst als het nr 0800/22301. Ze horen het daar precies in Keulen donderen. Het enige wat die zeggen is: "het is een algemeen probleem" en dan stopt het.
Eva reageert via Twitter ook niet meer ?
Heeft u al reactie ontvangen?
Ik hoop dat dit dringend opgelost wordt !!
Ik heb hetzelfde probleem. Heb ondertussen al 12 keer gebeld met zowel de technische dienst als het nr 0800/22301. Ze horen het daar precies in Keulen donderen. Het enige wat die zeggen is: "het is een algemeen probleem" en dan stopt het.
Eva reageert via Twitter ook niet meer ?
Heeft u al reactie ontvangen?
Ik hoop dat dit dringend opgelost wordt !!
Beste Thijs en Mike.6732,
De afgelopen dagen duiken er kortstondig problemen op bij het inloggen op de e-services.
Wanneer het inloggen niet lukt, raden we u aan om het later opnieuw te proberen.
We werken aan een permanente oplossing.
Onze exuses voor het tijdelijk ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De afgelopen dagen duiken er kortstondig problemen op bij het inloggen op de e-services.
Wanneer het inloggen niet lukt, raden we u aan om het later opnieuw te proberen.
We werken aan een permanente oplossing.
Onze exuses voor het tijdelijk ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Eva,
Met alle respect, maar dit is al 2 weken aan de gang. Ik vind trouwens op deze community het antwoord op dit probleem:
Update:
vandaag zijn al mijn problemen opgelost geraakt.
uiteindelijke oplossing is een aanpassing in de database gevolgd door nieuwe creatie en initialisatie van de account.
mogelijkse oorzaak was een vreemd teken in mijn emailadres.
Maar aan de telefoon wil niemand dit serieus nemen. Het is een algemeen probleem, terwijl hierboven toch duidelijk vermeld staat dat het een specifiek probleem is van 1 bepaalde account.
Met alle respect, maar dit is al 2 weken aan de gang. Ik vind trouwens op deze community het antwoord op dit probleem:
Update:
vandaag zijn al mijn problemen opgelost geraakt.
uiteindelijke oplossing is een aanpassing in de database gevolgd door nieuwe creatie en initialisatie van de account.
mogelijkse oorzaak was een vreemd teken in mijn emailadres.
Maar aan de telefoon wil niemand dit serieus nemen. Het is een algemeen probleem, terwijl hierboven toch duidelijk vermeld staat dat het een specifiek probleem is van 1 bepaalde account.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.