Skip to main content
Beste,



Vroeger kon je in de Proximus e-services instellen dat ontvangen mms'en geforward worden naar een bepaald e-mail adres ipv uw toestel.



Ik merk op dat deze optie niet meer bestaat. Is het alsnog mogelijk dit in te stellen? Eventueel via de klantendienst?





(Ik ontvang regelmatig sms'en, maar aangezien er een bug zit in Android ICS/Google Nexus S toestel is het versturen en ontvangen van mms voorlopig onmogelijk)





Mvg,





Joeri

Beste Joeri,





Het is nog steeds mogelijk om mms'en te fowarden naar een door de klant opgegeven emailadres. Dit kan je aanvragen via de klantendienst. Indien je wil, kan ik dit voor jouw in orde brengen, graag ontvang ik het e-mailadres dat ik mag ingeven om de mms'en naar te fowarden.



Met vriendelijke groeten,



Eva


Geachte Eva



is deze service ook mogelijk als je een prepaid hebt zoals bv generation connect? of is dit voorbehouden voor abo's?



mvg


Bedankt voor uw reply Eva!



Ik heb de nodige gevens via een privé bericht aan u overgemaakt.



Alvast bedankt!



Mvg,



Joeri


Reageer