E-Services en Microsoft Internet Explorer

  • 2 August 2011
  • 6 reacties
  • 2351 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Heb gemerkt dat de meeste problemen voor het aanmelden bij E-Services en fout berichten enz... gebeuren bij het gebruiken van Internet Explorer van Microsoft

Zou het kunnen dat de webpagina voor de E-Services een bug heeft??

Via Firefox, Google Chrome, Safari werkt het perfect.

Wou dit even melden .

mvg,

P.S. mischien kunnen de andere personen die momenteel problemen hebben met E-Services en ook via Microsoft Internet Explorer surfen dit hier ook melden

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik krijg het bericht

Flash Player 10.3 is op dit moment niet beschikbaar voor Internet Explorer 9 (64-bit) Beta.
Download een preview-release van Flash Player met geoptimaliseerde ondersteuning voor Internet Explorer 9 Beta (32-bit en 64-bit) van Adobe Labs.

Maar dat lukt dus niet....wél met de 32 bits-versie. Dus werk ik met de 32-bits-versie, totdat dat opgelost is, maar toch 90% met Firefox 5.0.
Reputatie 7
Badge +3
Ja deze melding krijk ik ook soms en dan al die andere meldingen

Error 500: Request processing failed; nested exception is org.springframework.webflow.execution.ActionExecutionException: Exception thrown executing [AnnotatedAction@1c8c5a9 targetAction = [EvaluateAction@28faf6 expression = activation.login(serviceLocator, flowRequestContext), resultExposer = [null]], attributes = map[[empty]]] in state 'login' of flow 'activationFLS' -- action execution attributes were 'map[[empty]]'

duidelijk iets mis met de pagina voor gebruik in Internet Explorer van Microsoft
Reputatie 2
Badge +1
Ik krijg altijd een pagina waar vermeld staat der server niet beschikbaar is of bezet en later terug te proberen.Maar dan klik ik op een link in die pagina en gaat het.Al duurt het soms tien min voor de pagina opent,komt er ondertussen soms ERROR en nog wat...Maar naar historiek gaan geeft altijd problemen.Deze melding krijg ik ook heel vaak

Je hebt geen toegang tot de historiekenMomenteel heb je geen toegang tot de historieken om de hieronder vermelde reden. Wil je verder surfen? Klik dan gewoon op de knop "OK".

Voorwaarden om toegang te krijgen tot de historieken:
Omwille van technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.

Hoe zou dit komen?
Beste patrick,

Bedankt voor uw feedback.

Ik geef dit aan de juiste dienst door.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Heb hetzelfde probleem al sinds weken ... heb naar Proximus gebeld en blijkbaar wisten ze ervan. Lukt heel af en toe om op mijn e-services te geraken. Snap niet waarom dit nog steeds niet opgelost is, werkte vroeger perfect.
Reputatie 2
Badge
Dit terzijde

Op de iPad slaag ik er niet in om skynet emails te beantwoorden (wanneer gebruik makende van webmail) in de safari browser.
Bij 'beantwoorden' wordt het antwoord frame wel getoond maar je kan niet beginnen intikken (toetsenbord blijft weg).
Ook dit is reeds gemeld aan Belgacom services.

Reageer