Skip to main content
Onderaan in het vak: "Mijn diensten en opties beheren" komen de beide gsm nummers elk in een tab blad maar bij beide staat daar het woord "loading ...", verder is er geen beweging in te krijgen, hoelang je ook wacht dit blijft daar staan. Hoe kan ik nu het tariefplan of de opties van de gsm op het 2de tab blad wijzigen als ik de gegevens niet te zien krijg.

'k Heb al uren aan de lijn gehangen met de helpdesk maar tot nu toe geen enkele goede tip wat hier verkeerd gaat.

Beste Abe,

Kan u via prive-bericht uw gegevens even doorsturen?

telefoonnr, contactnr, login.

Ik laat dit dan nazien door de dienst van de e-services.

Met vriendelijke groeten,

Eva

OK, doe ik, thanks

Iemand een idee waaraan dit kan liggen ?

Volgens mij heeft het iets te maken met de combinatie Windows 7 en explorer 9. Want als ik op dezelfde computer in een venster van VirtualBox (Oracle) mijn oude XP draai met Explorer 6 dan krijg ik wel mijn gegevens te zien ?????

Ergens moet er dus een instelling niet goed staan maar welke ? 'K heb al opgestart zonder firewall maar dit helpt ook niet ? Welke parameters kunnen hier nog verkeerd staan ?

By the way, ik had VirtualBox geïnstalleerd om mijn oude printer te kunnen gebruiken, die werkte niet goed met Windows 7 ...

Waar blijft de tijd, ik geraak nog steeds niet binnen bij e-services.

Nu gaat de web site in een niet eindigende loop van https://secure.proximus.be naar https://admit.proximus.be en terug en terug en terug ....

nog steeds even vriendelijke groeten,

Abe

Beste Abe,

Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst via dossier-nummer 14129207 .

Deze zullen zelf terug contact met u opnemen.

Mvg,

Eva

Beste Eva,

Zou je me ook kunnen vertellen over welke termijn we hier praten vooraleer men contact opneemt, buiten een smske met de bevestiging van het bovenvermelde nummer was/is het stil op alle fronten.

Ik krijg wel mails met de vraag of ik niet zou overschakelen van papieren facturen op e-services, maar zolang dit niet werkt voor Proximus ben ik ook niet van plan om dit voor Belgacom te doen.

Nog even herinneren: via IE9 + Windows7 + 64 bit werkt e-services (Proximus) niet (bij mij toch).

vriendelijke groeten

Ter Info, opgelost met het invoeren van de nieuwe site en de samengevoegde e-services.

mvg,

Abe

Reageer