sinds een tijdje geeft mijn e-services bij mijn producten -> mijn internet : 2 x dezelfde internetverbinding weer "Belgacom internet overal maxi zonder vaste lijn fa*****."
Op zich is dit niet zo erg, maar bij geen van beide worden "mijn internetdiensten weergegeven" . Ik kan dus niet aan mijn internet security, belgacom fon instelling enz.
Enig idee hoe dit kan opgelost worden?
mvg, Bert Van Houte
Bladzijde 1 / 1
Beste Bert,
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr., login e-services, e-mailadres) bezorgen. Dan zal ik het doorsturen naar de bevoegde dienst zodat ze u een antwoord kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr., login e-services, e-mailadres) bezorgen. Dan zal ik het doorsturen naar de bevoegde dienst zodat ze u een antwoord kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.