e-services Belgacom & Proximus zelfde pot nat

  • 5 October 2014
  • 19 reacties
  • 568 Bekeken

Tijd geleden er uiteindelijk in geslaagd mijn e-services Belgacom weer te kunnen doen werken.


Nu dit proximus geworden is is het weer om zeep.


Kan er dan niets deftig werken bij Belgacom/proximus?


Ik voer mijn userid in (is mijn klantennummer) dan het paswoord. Krijg dan de klassieke aanduiding login niet correct. Neem de optie paswoord vergeten en krijg de e-mail. Klik op de link in de e-mail die een reset van het paswoord zou moeten doen. Kom dan weer op de login pagina. Dus loop in een kringetje rond.


Reeds gebeld naar de 0800 22 800 maar daar heeft niemand kunnen helpen.


Wat nu?

19 reacties

Heb je,je laatste betalings afschriften nog?misschien kan je het met die 2 gegevens eens proberen die daar op staan.
@Beem,


oude paswoord weer eens proberen en desnoods in ander browser, er zijn er blijkbaar velen die met dit probleem af te rekenen hebben
@tom. Heb mijn laatste factuur bekeken van te voren en daar staat de userid van de e-services op. Die dus gebruikt.


@elsa om kweddelen te voorkomen gebruik ik geen IE, maar SeaMonkey. Heeft altijd gewerkt. Zucht, wanneer gaan ze eens deftige informatici aanwerven bij Belgacom/Proximus!
Het zal niks met browsers te maken hebben , 'k heb nu ook eens geprobeerd met seamonkey en werkt perfect.


Heb je eens geprobeerd terug met je oud paswoord want iemand anders heeft hier ook al gemeld dat hij het zelfde voor gehad heeft als u dus ook paswoord reset en dat lukte ook niet maar wel achteraf als hij terug met zijn oud paswoord probeerde
Geprobeerd met mijn oude paswoord, maar het gaat niet.


Vermits ik vermoedde dat ik mijn paswoord vergeten ben heb ik een reset aangevraagd, maar dat gaat kennelijk niet.
Best een bericht sturen naar 'onze medewerkers' (vroeger Eva van Belgacom genoemd)
Eva van Proximus?knipoog







Ja inderdaad dat was misschien beter geweest, en raar dat er nog niemand de opmerking gemaakt heeft

'onze medewerkers' moet dat niet 'onze tegenwerkers' zijn



knipoog

Daarom gebruik ik internet explorer.En heb ik die eservices op mijn balk staan zoals ik al zei.En nu die van naam is verandert is er geen probleem ontstaan.Ik kon direct inloggen met mijn vorige (bestaande)username) het passwoord moest ik nog wel zelf invullen maar dat wist ik nog.Wel vind ik het vervelend dat,als je nu telkens op de site komt steeds weer dat passwoord moet ingeven.Ook al heb je dat aangevinkt dat die dat moet onthouden.En dat denk ik dat dit een bug is.
Het wordt hoe langer hoe mooier.


Kon niet meer aanloggen aan de community forum, alhoewel de correcte login (userid en paswoord) gebruikt.


Dan maar weer de procedure paswoord vergeten gebruikt en in de ontvangen mail op de link geklikt en hetzelfde paswoord weer gegeven. Aanloggen is gegaan, maar voor hoe lang? Volgende keer aanloggen weer om zeep?


In de hoofding van de forum op myproximus gedrukt. Dient kennelijk om naar de e-services te gaan. Maar ik kom terug op de forum pagina. Bravo.


Die informatici van Belgacom/proximus testen kennelijk hun procedures niet.
Weer geprobeerd om aan te loggen bij MyProximus. Kennelijk nog iets niet in orde met het paswoord. Weer de procedure om het paswoord te resetten toegepast.


Deze keer kwam ik wel op het juiste scherm om een nieuw paswoord te geven.


Dat gedaan en kan aanloggen op MyProximus.


Badge
Ja Eva van proximus is ook veel leuker als een medewerker van proximus.




Eva was maar een naam voor een heel team, dus had je ook iedere keer een andere medewerker die op je privé berichten reageerden en is het alleen een naamverandering, meer niet
frwi,ik,ik vind voor mij Eva altijd even leuk.Of ze nu Eva van Belgacom was of medewerkster van proximus is.Het is allemaal één pot nat.Ik heb deze week testaankoop gekregen en daar staat een artikkel in over goedkopere aanbieders in belgië¨.Maar ik heb dan gaan zien bij billi en in mijn straat is die al niet beschikbaar.Wel spotgoedkoop.Enige nadeel is dat het bijna allemaal franstalige zenders zijn.
mijn e services werkt goed , zowel voor BGC of nu Proximus , ik dat het probleem de persoon is die wanordelijk is ! huilend
Tijdelijke bestanden en cookies eens wissen kan problemen verhelpen met inloggen op diverse sites.
soms ook eens een ander browser gebruiken en een paar keer uit en opnieuw inloggen, maar vergeet ook niet dat ze regelmatig aanpassingen doen en het daardoor ook tijdelijk problemen kan geven !
Ik heb ook vraagjes ivm met e sevices... En neen, ik kan geen bericht sturen naar een medewerker, want ik kan er geen selecteren...


sinds het proximus is zijn al mijn producten verdwenen in e services en komt mijn factuur niet meer via zoomit...


enig idee iemand hoe ik dit kan oplossen????
helpdesk of klantendienst 0800 22 800 (7/7 8<->22u)


voor alle gegevens ivm e-services (MyProximus) 0800 22 301

Reageer