de optie "beheer domeinnaam" (via e-services "mijn producten", "internet") geeft een foutmelding en is dus (althans voor mij) onbereikbaar;
het lukt ook niet meer om een nieuw werkend e-mail alias aan te maken op mijn bestaande (gratis) domeinnaam (de gegevens kunnen wel juist ingevoerd worden via de mailbox configuratie, maar het adres lijkt niet te werken; adressen op "xxx.proximus.be" werken wel prima)
wordt deze dienst niet verder ondersteund (ergens iets over gelezen) of ging er iets anders mis?
alvast bedankt voor meer info
Bladzijde 1 / 1
beste Nightowl,
ik wil dit best laten nakijken door de dienst domeinnamen.
kan je in een privébericht je klantennummer doorgeven ? dan laten we de bevoegde dienst dit nakijken.
groeten
Tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
ik wil dit best laten nakijken door de dienst domeinnamen.
kan je in een privébericht je klantennummer doorgeven ? dan laten we de bevoegde dienst dit nakijken.
groeten
Tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
probleem werd intussen opgelost na contact met de Proximus ICT Service Desk,
nogmaals bedankt voor de vriendelijke en deskundige service
nogmaals bedankt voor de vriendelijke en deskundige service
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.