Skip to main content
Hallo,

ik heb de laatste tijd heel veel problemen met eservices. Als ik aangelogd ben en ik codes wil downloaden of facturate wil bekijken krijg ik dit scherm.

U bent momenteel ingelogd met uw Proximus- of Skynet-login.

NIEUW: u kunt uw Proximus- of Skynet-login nu ook gebruiken voor Belgacom!

Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd maar lukt dus niet. Ik heb vroeger met Itunes nooit problemen gehad en nu sinds Itunes er niet meer is dus vele problemen. Via de helpdesk kan niemand me helpen, dus dit is mijn laatste hoop. Ben nu al de gratis codes verloren door dit probleem.

bedankt om hier naar te kijken

Beste HELLO,

Als u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr , contactnr) laat weten, dan stuur ik dit door naar de bevoegde dienst.

Zij zullen u hierover terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Hoe stuur ik een prive bericht?

Hallo

ik probeer E-services te activeren voor mijn firma, heb een recente factuur bij de hand, dus kan klantnummer en factuurdatum invullen. Op mijn factuur bevindt zich evenwel GEEN activatiecode, die ook nodig is voor E-services.

Hoe kan ik dit bekomen?

alvast bedankt

Charis

Er zijn 4 manieren om uw activatiecode te achterhalen:

• Op uw laatste papieren factuur: vind uw identificatiegegevens voor de e-Services.
  • Via de telefoon: bel dan vanaf uw vaste lijn van Belgacom naar 0800 22 263 om ze onmiddellijk te ontvangen.
  • Via de post: bel met gelijk welk nummer naar onze klantendienst op 0800 22 800 en ontvang uw codes binnen de 3 werkdagen met de post.
  • Op de welkomstbrief die u samen met uw simkaart ontvangen hebt.

mvg

Reageer