Skip to main content
Ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd, deze mail toegekregen en bevestigd.



Dan probeer ik weer in te loggen bij e-services, maar telkens krijg ik de melding dat mijn account geblokkeerd is.



Wordt dit vanzelf terug vrijgegeven, of moeten jullie bij jullie mijn account terug vrijgeven?



Gelieve dit spoedig op te lossen, aub!

als het dringend is, best eventjes naar de klantendienst bellen.


Beste Danny Van Heugten,



Via onderstaande link vindt u de nodige support.



http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7,836/session/L3RpbWUvMTMyMTM0OTU1OC9zaWQvZVRDS085Sms%3D



Indien het niet lukt, dan kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.)



Ik zal uw gegevens dan doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u probleem kunnen oplossen.



Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer