Skip to main content
Klantnummer behouden maar naam veranderd.Nu problemen met inloggen op e-services.Kan dit aub aangepast worden ?



Ingrid.debeuckelaer@skynet.be Klantnr 609333245



Ik had gevraagd om de naam van ons abonnement te veranderen na het overlijden van mijn echtgenote. Blijkt dat niet alles is veranderd, de naam van mijn echtgenote en haar abonnee nummer staan nof altijd vermeld bij de instellingen van e-services.



tel; nr. 02/253.18.69 - oud abonnee nr. 4504416 (De Ryck Liliane).



nieuw abonnee nr. 611919837 voor Jean-Paul Moortgat.



Ik zelfs geen fakturen bekijken sinds maart 2010.



De vraag is om alles op mijn naam te zetten.


Alissen werden geannuleerd.

Wens 3 nieuwe accounts aan te maken en emailboxen te creeëren.

Hoe ??
Graag de interventie aan huis van een competent persoon om problemen ivm internet accounts en emailboxen te verhelpen.



Aliassen werden verwijderd door helpdesk, kon of mocht blijkbaar niet.

Reageer