ikkan mijn faktuur en mijn gegevens niet meer raadplegen, ik krijg telkens Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk
om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen, terwijf het bij mijn echtgenoot wel werkt, kan iemand mij helpen aub
Bladzijde 1 / 1
Die fout "technisch probleem......." heb ik ook als ik inlog op proximus e-services.
Als ik echter inlog op belgacom e-services heb ik die foutmelding niet.
Elsa
Als ik echter inlog op belgacom e-services heb ik die foutmelding niet.
Elsa
Beste lana,
Indien het probleem zich nog voordoet, dan kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., e-services login, e-mailadres en gsm nr.) bezorgen. Ik zal uw gegevens dan aan de bevoegde dienst bezorgen zodat ze uw probleem kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien het probleem zich nog voordoet, dan kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., e-services login, e-mailadres en gsm nr.) bezorgen. Ik zal uw gegevens dan aan de bevoegde dienst bezorgen zodat ze uw probleem kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.