Hallo kan er mij iemand een antwoord geven op het volgende, ik kan als sinds ik klant ben bij proximus(1maand) kan ik mij aanmelden maar kan totaal geen e-services toevoegen zodat ik kan kijken naar mijn verbruik er staat"geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze
toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Weet iemand daar raad mee??
alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
krijg geen aansluiting met e-services. Nochthans gebruik ik het juiste login en paswoord. krijg telkens melding paswoord verplicht. WHAT THE HACK IS GOING ON,,,,,,???????
nelissen.roger@skynet.be login fc748234
nelissen.roger@skynet.be login fc748234
hopelijkn een correcte rechtzetting - voor uw nieuwe aanpassing ging alles goed??????
Beste roger,
Indien het probleem ondertussen nog niet opgelost is, dan kunt u mij via een privébericht uw klantnr., login e-services en gsmnr. bezorgen. Ik zal het dan doorsturen naar de bevoegde dienst. Zij zullen u dan zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien het probleem ondertussen nog niet opgelost is, dan kunt u mij via een privébericht uw klantnr., login e-services en gsmnr. bezorgen. Ik zal het dan doorsturen naar de bevoegde dienst. Zij zullen u dan zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.