Bij het inloggen op de e-services krijg ik voortdurend deze mededeling: U hebt nog geen volledige toegang tot uw Belgacom e-Services
Hoe los ik dit probleem op?
Bladzijde 1 / 1
Beste Rutger,
Ik geef je hieronder de volledige procedure.
Een inschrijving op e-services bestaat uit 3 delen : registratie – validatie – activatie
Registratie is het ingeven van login/email – aanmaken paswoord – invoeren van persoonlijke gegevens – verificatiecode overnemen en verdergaan.
Validatie : na op verdergaan te hebben geklikt wordt er een mail verstuurd naar het opgegeven email adres. In deze mail bevindt zich een link die moet gevalideerd worden.
Activatie : na validering van de link moet de klant voor Belgacom de 3 activeringsdata ingeven die zich op zijn factuur bevinden : klantnummer/factuurdatum/activatiecode. Nadien moet er nog een telefoonummer en een persoonlijke vraag/antwoord worden ingegeven en de inschrijving is af.
Klanten die de link valideren maar nadien geen gegevens meer invoeren worden als “guest” verwelkomd als zij inloggen op de e-services. Er wordt hen de mogelijkheid gegeven hun login te linken aan hun klantnummer – zij moeten de activatie dus nog doen. Na invoeren van al deze gegevens moeten zij uitloggen en daarna opnieuw inloggen en zullen zij toegang hebben tot de e-services.
Indien het niet lukt dan kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.). Ik zal ze dan doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u kunnen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik geef je hieronder de volledige procedure.
Een inschrijving op e-services bestaat uit 3 delen : registratie – validatie – activatie
Registratie is het ingeven van login/email – aanmaken paswoord – invoeren van persoonlijke gegevens – verificatiecode overnemen en verdergaan.
Validatie : na op verdergaan te hebben geklikt wordt er een mail verstuurd naar het opgegeven email adres. In deze mail bevindt zich een link die moet gevalideerd worden.
Activatie : na validering van de link moet de klant voor Belgacom de 3 activeringsdata ingeven die zich op zijn factuur bevinden : klantnummer/factuurdatum/activatiecode. Nadien moet er nog een telefoonummer en een persoonlijke vraag/antwoord worden ingegeven en de inschrijving is af.
Klanten die de link valideren maar nadien geen gegevens meer invoeren worden als “guest” verwelkomd als zij inloggen op de e-services. Er wordt hen de mogelijkheid gegeven hun login te linken aan hun klantnummer – zij moeten de activatie dus nog doen. Na invoeren van al deze gegevens moeten zij uitloggen en daarna opnieuw inloggen en zullen zij toegang hebben tot de e-services.
Indien het niet lukt dan kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.). Ik zal ze dan doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u kunnen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.