E-Services

  • 12 November 2010
  • 10 reacties
  • 2256 Bekeken

Geachte,


Ik kan niet meer inloggen op mijn e-services. Ik heb verschillende keren een operator aan de lijn gehad. Nog steeds is mijn probleem niet opgelost. Gelieve mij op te bellen om dit probleem op te lossen : 093708622

10 reacties

Beste c,

Uw vraag is doorgestuurd naar onze bevoegde dienst.

Zij zullen u zo snel mogelijk contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

MIJN BESTE.

IK PROBEER AL 23/07/2010 IN TE LOGGEN OP E SERVICES

HEB OOK AL DIKWIJLS TELEFONISCH CONTAKT GEHAD MET EEN BELGACOMLID MAAR NU MOET IK WEER ON LINE SUPPORT ZOEKEN!!!!!!!!

ik ben benieuwd wanneer het zal opgelost zijn

groetjes mamke Zoenen
Reputatie 2
Badge +1
Mamke, post eens je login, op deze manier kunnen de BGC medewerkers hier actief het een en ander nakijken.
Ik heb ook al een paar keer problemen gehad met het inloggen van op de E-service. Ik kreeg net de raad van de tel operator om een bericht te posten. Bij deze.

Ik deed vandaag een poging om op de E-service in te loggen. ik kreeg na drie keer een melding dat het account geblokkerd is.

klilk ' paswoord vergeten' kreeg nieuwe beveiligingscode op mail.

klik link in mail 'nieuwe code invoeren' vul beveiligingscode en paswoord in. krijg een foutmelding

' uw paswoord voldoet niet aan....

... moet bestaan uit minstens 8 karakter waarvan minstens 1 cijfer.'

Mijn paswoord heeft kleine letters, hoofdletters, en een reeks cijfers samen 15 in totaal. Geen speciale tekens.

Op een site waar ik de veiligheid van m'n paswoord kan laten controleren wordt de geruikte structuur aangegeven als 'uitterst veilig'.

Bij de oude login was dit paswoord geen probleem.
Reputatie 6
Badge +3
Ik deed vandaag een poging om op de E-service in te loggen. ik kreeg na drie keer een melding dat het account geblokkerd is.

Toevallig zijn er vandaag werken op de e-services, en louter toevallig heb ik dat gezien de site van e-services deze morgen vroeg.
Misschien is dat de oorzaak

Bij de oude login was dit paswoord geen probleem.

Het kan dat er ook een controle gebeurt opdat je niet hetzelfde passwoord opnieuw gebruikt.

Beste Frank, dit is onwaarschijnlijk. Ik hoorde van tel operator dat er inderdaad vandaag een aanpassing zou gebeuren.

Dit probleem is al een tijdje aan de gang.

Het aangepaste paswoord zou kunnen een probleem geven als er zo een beveiliging op staat die verhinderd dat je twee maal na eklkaar eenzelfde paswoord op geeft. Ik heb echter een paar combinaties geprobeert met steeds een zelfde resultaat.
Ik heb geen problemen hoor, vandaag.

Kan je uw paswoord eens limiteren tot 8 to 10 characters? Bv: Acef9530
ik kan ook al maanden niet meer op e-services, plezant is anders, kan dan ook geen gebruik meer maken van de voordelen

komt jullie misschien goed uit, graag hulp

dank u
in heb een nieuwe login gevonden. In tegenstelling tot wat de foutmeldingen, en de aanwijzingen geven, aanvaard de server blijbaar enkel wachtwoorden tussen 8 en 10 tekens met minsten 1 letter en of 1 cijfer.

DIT IS EEN ACHTERUITGANG!!!

  1. Het beperkt de mogelijkheden
  2. Het geeft een vermiderde veiligheid
Eva werk aan de winkel. Of de foutcodes aanpassen aan de realiteit of de parameters voor de wachtwoordlengte aanpassen.

Groeten

van Lieven
Ben al maanden aan het proberen opnieuw toegang te krijgen tot e-services..........snif

Mijn "oude" paswoord werkte niet meer en als il een nieuw aanvraag krijg ik steeds de melding dat het opgestuurd werd naar mijn mailbox, maar nog steeds geen mail ontvangen...Via de télefoon raad men mij steeds aan naar 080022301 te bellen waar de computer mij stomweg zegt naar de e-services te surfen!!!!! Wat ik nu nog kan doen is .....huilen...

Weet iemand een oplossing voor mijn probleem? Dank

Reageer