e-services

  • 13 December 2011
  • 2 reacties
  • 2359 Bekeken


Als ik naar www.belgacom.be ga ben ik direct ingelogd omdat ik aangevinkt heb om altijd ingelogd te blijven. Dat werkt dus perfect. Maar als ik dan onderaan op een van de links klik bv op mijn e-mails of mijn factuur enz.. klik dan gebeurt het dan opent er een venster en wat staat dar dit.

Dear user,


Your current security level does not allow access to the service you wish to consult.
Please provide password details in order to increase your security level.

Upon successfull validation, you will be directed to the online service requested

  • Please, enter your password
Staat op deze url die opent https://admit.belgacom.be/BILLING/biv

links staat dus mijn bk nummer en daar onder moet ik volgens belgacom opnieuw mijn wachtwoord inklikken dat doe ik maar steeds blijf ik op deze pagina. Als ik dat venster sluit dan kom ik terug op de eerste pagina terecht. Wat nu wel lukt is dat als ik uitklik om ingelogd te blijven en dan iedere keer op www.belgacom mijn bk adres en paswoord in geef het wel lukt alleen gebruit dit steeds weeral typwerk dit is niet op deze pc aleen ik heb al geprobeerd met mijn laptop en daar heb ik ook hetzelfde probleem. Hoe komt dit nu wat is er mis met e-services misshien toch het vermelden waard op de technici daar eens nazicht te laten houden.


2 reacties

Dag Alain,

Uw vraag betreffende de e-Services is ondertussen doorgegeven aan de bevoegde dienst, men brengt u zo snel mogelijk op de hoogte.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Mijn Norton antivirus moest geupdate worden en ik heb hem helemaal verwijderd en de nieuwe geinstalleerd.
Toen de nieuwe erop stond kwam tevoorschijn dat mijn abo verlopen was.
Ik betaal maandelijks 5 euro aan Belgacom tv voor mijn antivirus. Hoe krijg ik dat weer in orde?

Reageer