Beste,
graag had ik via de e-service mijn gratis .net domeinnaam aangevraagd. Ik zie echter enkel het 'bestellen van een betalende domeinnaam' staan bij het overzicht 'mijn domeinnamen'. Geen aanvraag voor een gratis domeinnaam. Is dit normaal en kan dit nagekeken worden?
Username: fb963333
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
normaal zou [/b][/b]Mijn gratis Persoonlijke Domein Naam activeren er boven moeten staan
maar welk type abo heeft u? gratis domeinnaam komt enkel met intense/favorite
als u dat abo heeft en de link staat er toch niet dan zal Eva je uit de nood moeten helpen
mvg
maar welk type abo heeft u? gratis domeinnaam komt enkel met intense/favorite
als u dat abo heeft en de link staat er toch niet dan zal Eva je uit de nood moeten helpen
mvg
Beste stofke,
Zoals xenne al zei, is de gratis .net domeinnaam enkel inbegrepen in het abonnement Favorite en Intense. Je login toont dat je een Comfort abonnement hebt, vandaar dat je dit niet gratis kan activeren via e-services.
Met vriendelijke groeten
Eva.
Zoals xenne al zei, is de gratis .net domeinnaam enkel inbegrepen in het abonnement Favorite en Intense. Je login toont dat je een Comfort abonnement hebt, vandaar dat je dit niet gratis kan activeren via e-services.
Met vriendelijke groeten
Eva.
Alles werd deze ochtend online opgelost, met dank aan de mensen van e-services en David v/d klantendienst. Om het verhaal kort te maken...er werd een verkeerde URL forward gemaakt die ik niet kon verwijderen. Bedankt allemaal!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.