E-SERVICE BUITEN GEBRUIK

  • 19 February 2012
  • 32 reacties
  • 1947 Bekeken

Momenteel kan ik enkel inloggen in de e-services, met veel moeite en als het dan lukt krijg ik steeds de melding dat er een technisch probleem is. Hoe zit het bij jullie. Is dat ook zo of enkel bij mij ?

Alvast bedankt voor antwoord.

32 reacties

hier idem


Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.


mvg

hier ook van hetzelfde, hopelijk is dit snel opgelost.


grts bjorn
• In het weekend wordt er dikwijls onderhoud aan de servers van BGC uitgevoerd, dit is hier op het forum eens door 'Eva van BGC'
( de echte Eva en niet xenne !-) ) in een of andere post meegedeeld geweest.
Mvg
geplande werkzaamheden zouden op voorhand meegedeeld moeten worden. kleine moeite. maar of dit hier het geval is hebben we het raden naar

mvg
Ja dat is waar maar dan zullen de mensen nog niet content zijn en vragen waarom dit 's nachts niet kan gebeuren en dan zullen er nog zijn die klagen, onderhoud of geen onderhoud of aangekondigd onderhoud, het probleem dat je de service niet kunt gebruiken zal daarmee niet opgelost zijn en een beetje geduld opbrengen is blijkbaar niet meer van deze tijd, er mag blijkbaar niet veel meer scheef lopen.

Elsa.
't marcheert hier terug


mvg
Je weet toch dat vrouwen altijd gelijk hebben.

Elsa
Badge
Op mijn e-Services kan ik al enkele tijd geen belkredieten meer zien van mijn I-Talk lijn en mijn GSM. Dat vind ik hééééél ambetant.

Doe ik iets mis, of wat kan er anders aan gedaan worden.

Grtjs.
Ik denk dat je toch misschien iets verkeerd doet, want ik kan wel mijn tegoeden GSM makkelijk raadplegen via E-services.
Badge
Wel, ik doe de volgende stappen :

-Mijn factuur en verbruik

-Mijn belkrediet

-Selecteer nummer (I-Talk of Gsm nr.)

-O.K

En ik krijg altijd : error 500 ..................
Badge
Wel ik doe de volgende stappen :

-Mijn factuur en verbruik

-Mijn belkrediet

-Selecteer nummer (I-Talk of Gsm)

-O.K.

En als resultaat krijg ik altijd : error 500 ...........
Badge
Wel ik doe de volgende stappen :

-Mijn factuur en verbruik

-Mijn belkrediet

-Selecteer nummer (I-Talk of Gsm)

-O.K

En ik krijg altijd : error 500 .......
Dit staat in het error 500.doc document (dan moet je het niet downloaden om het te kunnen lezen, mvg


Error 500: ServletException in '/WEB-INF/pages/consumption/pgMyAllowances.jsp':
An error occurred while evaluating custom action attribute "amount" with value "02u00:00":
An exception occured trying to convert String "02u00:00" to type "java.lang.Double" (null)
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan al méér dan een week niks raadplegen van mijn vast internet, wél van mijn mobiel, maar dat kan ik ook via de Hello app.


Maandelijks volume :
Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 0 GB (0 GB overblijvend).
Ik blijf dat hier al "in den treure" herhalen, maar het blijft zo. 't zal ooit wel eens goedkomen zeker ?
Belkrediet bij Mobile Comfort 15 (bij belgacom) werkt ook niet. Kan je alleen via de factuur online grofweg schatten. Ook niet via de Hello app. Wél echter bij Proximus.




Hier werkt e-services opnieuw normaal.
Reputatie 7
Badge +1
Ricy, leuke smiley !! neen, natuurlijk niet, die staan op de volgende pagina('s), een optie die er nog maar recent bijgekomen is. Vroeger liepen de posts in een topic gewoon continu door, nu zijn ze ook in pagina's verdeeld. Had ik weer eerst niet gemerkt ! bedankt voor de tip nogmaals. Wrijf het nog maar eens in hé ! maar de schuifbalk onderaan is er écht nog niet hoor. Wenkbrauw ophalenKnipogen
Nog "off topic": Xenne blijkt nu toch niet in Lech te zitten...
Badge
Ricy, is er dan ook een oplossing voor het probleem ?
er wordt hier precies (in het openbaar dan nog wel) geroddeld over mij? wie of wat is Lech?

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Tja, dat zijn hier de tabloids hé Xenne...alleen over bekende personen wordt er geroddeld, maar wat heet roddel...Ricy vroeg zich alleen af of je naar de sneeuw was (hij had je blijkbaar even gemist) en hoopte dat je niet in Lech mee onder de lawine van prins Friso zat....Toch mooi dat hij bezorgd was niet ?OnschuldigKnipogen en zéker niet achter je rug, want open en bloot...
ah zo... neen, helaas zitten we niet in Lech. al is het daar ook niet altijd feest blijkbaar

mvg
Badge
Ricy ik heb het al geprobeerd met Mozilla Firefox en Internet Explorer, met hetzelfde resultaat.
Ik heb ook die opties zoals ricy aangeeft en krijg ook geen foutmeldingen bij het kiezen ervan maar je moet wel ook nog iets selectern in het venster Nummer:

Nog een andere vraag kan je de lettergrootte hier ergens aanpassen ? want ik vind die nogal klein en vermoeiend aan de ogen om te lezen!
en de andere keuzes zijn dan weer wat te groot, toch hetgeen ik ervan vind.
ik zie alleen de keuze Alinea; kop1,2,3 en vaste opmaak .

Elsa
Badge
Beste ricy, dat is dus niet alleen op I-Talk (dat heeft vroeger altiid gewerkt) maar ook om mijn GSM. In feite is het allemaal begonnen bij de vernieuwing van e-Services pagina.

Grtjs.
ik geraak momenteel niet op e-services, wel op de dienst facturatie, maar als ik klik op https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/my_internet" target="_self krijg ik enkel witte pagina te zien

mvg
marcheert hier terug

mvg

Reageer