Hoi,
Net klant bij belgacom en direct na de installatie vertrokken op reis ...
Probleem is nu dat ik mijn mobiel internetverbruik in de gaten wil houden via e-service maar blijkbaar heb je daar je klantennummer en een activatiecode voor nodig.
Nu heb ik dat papier dat ik van belgacom ontvangen heb niet mee ..
Hoe kan ik nu belgacom ( of die e-service ) laten activeren ?
Ik kan belgacom blijkbaar niet bereiken in het buitenland ? ( 0800 werkt niet ) en je kan geen emails sturen naar belgacom ??????????????
Kan je eventueel een sms sturen naar een dienst van belgacom ?
HELP.
De enige manieren om bgc te bereiken zijn (ik som ze hieronder even op) :
-
Een privé bericht sturen naar Eva
van BGC : HIER Klikken
- enkel voor e-service related issues: 0800 22 301 of via mail: corporate.e-services@belgacom.be
- Per post contacteren: Belgacom - Residentiële klantendienst- Koning Albert II-laan 27 B - 1030 Brussel
- zie ook : http://support.nl.belgacom.be/app/contact?rid=B_CBUSUPMULBBAcommunication_right_NL" rel="nofollow
- Tel 0800 22 800
klantendienst is wel gesloten wegens de nationale feestdag misschien best maandag contacteren
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.