e_service account verwijderen

  • 24 April 2012
  • 3 reacties
  • 938 Bekeken

Weet er iemand hoe ik mijn e-Service account kan verwijderen en dan een nieuw aanmaken met m'n mailadres. Nu is het via m'n GSM nummer en dat werkt nietmeer

3 reacties

bellen naar 0800 22 800 en vragen dat ze je volledig e-service profile verwijderen en met de e-service gegevens vermeld op je factuur een nieuw aanmaken.

Elsa
Beste PeterS,

Kunt u mij via een privé-bericht uw klantgegevens (klantnr, contactnr, e-mailadres, login voor e- Services) even doorsturen aub? Dan laat ik dit voor u nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Min of meer hetzelfde probleem: door een verandering nieuw klantennummer gekregen, oud e-services profiel is niet meer up-to-date, zou een nieuw moeten aanmaken, maar kan niet omdat e-mail adres 'al in gebruik' is. Zelfd na het veranderen van het e-mail adres (en dus ook login) van het oud e-services profiel, zijn beide adressen nu onbruikbaar om een nieuw e-services profiel aan te maken. Wat moet ik nu doen, hoe kan het ouder e-services profiel verwijderd worden zodat beide e-mail adressen opnieuw bruikbaar zijn om een nieuw profiel aan te maken ?

Reageer